Die tekst klinkt ook alsof ze heel wat nestjes per jaar hebben? Ik vind het in ieder geval een erg vreemde manier van werken. Zo lastig is het niet om een wachtlijst bij te houden, of je moet heel veel nestjes per jaar hebben.....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaris schreef:Waarom zou je dat niet doen Neej? Of je nou een mailtje of belletje doet, en dan een inschrijfformulier krijgt, of je contact ze via de site. Dat maakt mij echt niet uit.
Maar wat ik al zeg, is mijn persoonlijke mening, kijk er verder niemand op aan
Babootje schreef:"]
Omdat Obama er 1 heeft![]()
![]()

Ik zou het een beetje raar vinden maar dat wil absoluut niet zeggen dat jij het raar moet vinden of dat ik JOU raar vind hoor
Bij mij gaat het ook wel anders, maar ik neem ze dan ook niet alleen als huishondje. Weet al eeuwen van tevoren van welke fokker ik wil en neem alleen als ik eerste keus heb, anders niet. Wil de beste
En komen uit het buitenland, in Nederland zit niks boeiends. Amaris schreef:Ze hebben een aantal teefjes in gastgezinnen, en voor nu staan er drie nestjes op de planning. Ik hou de site in de gaten vanaf december en tot nu was er niets. Dus het valt wel mee.
De fokkers die wel met een wachtlijst werken daar kom je bijna niet tussen. Alles is vol. Dus ik vind dit wel prima. Zo heb ik tenminste een kans op een pup.

Ik vind het de leukste, makkelijkste en gezelligste honden die er bestaat! Sportief, gehoorzaam, sociaal en zeer slim. Zou echt niks anders meer willen.