Op twee na is de rust weer gekeerd maar het afgeven pfffft.... Ik hecht me altijd veel teveel. Maar ik krijg zo geweldige reacties terug het gaat super en allemaal al zo goed als zindelijk.
Baxxter en Brandy zijn hier ook al helemaal in de roedel opgenomen.
De pappa Voor Cara duurt het niet meer zo lang nog 2 weken.
jammer hea dat je ze niet allemaal kan houden haha, zo begrijpelijk dat je ze mist!
Wilawander
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-17 19:01
Inmiddels erg druk hier er is één pup teruggekomen door persoonlijke omstandigheden van de eigenaar. Dus nu 3 pups in huis en maandag komt er ook nog 1 een weekje logeren. Druk maar ook wel erg leuk. Blacky is diegene die terug gekomen is en die gaat nu Bizkit heten. De SV vond Blacky toch niet goed voor een grauwe teef en dat kwam dan nu wel goed uit.
Met Cara is ook spannend vandaag de röntgenfoto en we zien 6 pups en misschien nog 1 verstopt.
Wat zonde van Bizkit! Maar wat doen ze al netjes volgen!
En een mooie röntgenfoto! Ik ben heel benieuwd!
Wilawander
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-17 22:09
Ja de röntgenfoto is een foto van helaas kregen we het niet voor elkaar uit het röntgenprogramma de foto apart op te slaan. Spannend ook. zie er 6 en de dierenarts ook maar de fokker van cara meent 7 en Roy ook
Ja die onder de ribben zie ik ook. En dan onderin 2. Boven in rechts ook 2 en dan links van boven naar beneden. Dan kom ik op 6. Waar zien jullie 7..Mijn man meent ook 7.