Markeer je de eitjes van die twee dames eigenlijk, zodat je weet welke (waarschijnlijk) van wie is? Of word straks met de babies uit de kleuren wel duidelijk van welke moeder ze komen?
Ben jij op vrijdagen thuis? Dan kom ik misschien na mijn vakantie eens buurten (vanaf halverwege april)
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-16 13:01
Ik markeer de eitjes liever niet. Vorig jaar wel gedaan met 2 pleegeitjes, maar die kwamen beiden niet uit. Vind ik toch vreemd. Uit de mutaties kan het niet blijken straks, dus ik moet nog even wat verzinnen
Jans, op vrijdagen ben ik wel thuis, maar moet ik ook werken Op dinsdag en woensdag (en om de week donderdag of zaterdag) ben ik vrij Gezellig! Hopelijk zijn er tegen die tijd ook kleintjes
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-16 13:40
Het tweede eitje bij het trio is duidelijk van Djinti Merel moet weer een ei kwijt Ze leggen om de 48 uur, dus het tweede ei moet wel van Djinti zijn.
Wauw wat heb je zo bij elkaar al veel eitjes, wat leuk!!
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-16 21:31
Het eitje van Marabi en Dainty is naar Pyriet en Phoenix verhuisd. Dainty besloot dat ze vannacht niet gaat broeden Aura en Hermes hebben geen derde eitje vandaag Misschien morgen..
Nee, toen had ik maar 2 jongen en zijn ze allebei verhuisd
Net de schrik van m'n leven gehad Ik ging even bij Odinn en Odessa kijken. Odinn zat op een voerbakje en ik kom te dichtbij, dus ik was bang dat hij als een idioot zou gaan fladderen.. Maakt meneer een sprong en landt zo op een stok. HIJ VLIEGT! Goed, het was nog geen 30 cm, maar hij stijgt duidelijk op!
Oke... ik heb niks gezegd In mijn beleving had je er een paar gehouden
Wat fijn dat hij vliegt!
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-16 11:13
Nou zeg dat! De röntgenfoto was een soort puzzel met gebroken stukjes en ik had wel de hoop, maar niet de verwachting dat hij echt weer zou vliegen. De arts had het over 'hopelijk wat fladderen waarmee hij zich kan redden'. Alles extra zou mooi mee genomen zijn.