Ik dacht even dat er al iets uit haar hing, maar het was de schaduw van haar eigen staart.
JoliekeDH
Geplaatst: 10-08-17 01:14
Haha nog heel even wachten. Vind het echt apart hoe rustig ze ligt, ze is nog niet gaan verliggen niks. Wel perfect voor de camera nu. Hopelijk komt het kleintje levend en gezond op de wereld zo.
Bizar hoe haar kont helemaal van vorm veranderd lijkt te zijn
Edit: en ze gaat recht liggen
Anoniem
Geplaatst: 10-08-17 01:15
Het verschil in ademhaling was net wel duidelijk te zien ja. En ze heeft nu ook de hele tijd haar staart omhoog, dat was eerder vanavond ook niet zo.
Hmmm ik vind haar gedrag toch ook wat onrustig. Ik zie toch ook wat beweging (samentrekkende spieren ofzo?) rond haar vulva. Of beeld ik me dit gewoon in!?
Ik keek stukje op tablet en die is vet onduidelijk, dus kan best dat het maar leek hoor. Zag een heel wit stuk
Vayo
Geplaatst: 10-08-17 01:28
Joolien schreef:
Ik zag net wel veel beweging maar vols mij nog geen pootjesblaas.
Dat heb ik ook niet gezien, maar zoals ze nu ligt ... haar vulva ... dat is toch niet normaal qua zwelling? Je zou toch echt zeggen dat het jong flink aan het duwen is en ze aan het werpen is..... Spannend Al ligt ze wel rustig en zie ik haat niet echt persen.
Of zou hetgeen dat ik zie gewoon haar rechterachterpoot zijn die iets onder haar kont vandaan komt? En ligt ze gewoon heerlijk diep te slapen
Laatst bijgewerkt door Vayo op 10-08-17 01:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Littera
Geplaatst: 10-08-17 01:29
Ligt het nou aan mij of lijkt het alsof de vulva zich opent?
Ben ik blij dat ik een rot nacht riteme heb.. kan mooi nog kijken..
Daphne__
Geplaatst: 10-08-17 01:42
Ik vraag me opeens serieus af of mijn beeld wel klopt... Bij mij ligt ze volgens mij gewoon te maffen. Waar ligt ze bij jullie?
Littera
Geplaatst: 10-08-17 01:42
Er lijkt inderdaad iets in haar te zitten. Maar of het een pootjesblaas of gewoon opgezwollen weefsel is zie ik niet.
Morgen moet ik werken. Ben benieuwd hoe ik m'n baas ga uitleggen dat ik de halve nacht naar de achterkant van een neushoorn heb gestaard als hij vraagt waarom ik er zo moe uitzie.
Littera. Als ik jouw baas was zou ik heel hard moeten lachen.. maar dat komt denk ik ook door de manier hoe je het nu verteld
JoliekeDH
Geplaatst: 10-08-17 01:48
Daphne ververs je beeld eens en klik erop, miss staatie op pauze. Al kan ik mij voorstellen dat je denkt dat ze slaapt, ze ligt doodstil met af en toe ineens actie.
Haha ja maarja hele weekend gekeken dus moet nu bevalling zien ook haha. Ze had net weer een duidelijke weeëngolf, schokte helemaal. Wachten tot het doorzet, en dan is het er in een paar persweeën uit.
Laatst bijgewerkt door JoliekeDH op 10-08-17 01:50, in het totaal 1 keer bewerkt