Wat houdt UV exact in als ik vragen mag?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wizewo schreef:Je bent pas echt stoer als je je zachte kant kunt laten zien
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en nog eentje toen we hem net hadden (2008 gok ik, toen zou hij 4 geweest zijn)
[ Afbeelding ]
en de allereerste dag in 2007,
[ Afbeelding ]
die camera gaf toen rare data aan
wizewo schreef:Jongens, is ie op die foto ook al 11.5? das een mooie toekomst dan voor djang en pupsel dan!!! Die zit niet alleen nog mooi in zijn kleur, maar ook echt nog prachtig bespierd!
Maar goed, daar zit bij mensen ook veel verschil in. Ik ben van het weekend er af gereden (te paard dus) door een 76 jarige op de sprongen in het bos...das ook niet iedereen gegeven en als ik ervoor kan tekenen, direct. (was overigens ook geen mis paard, 6j, 1.75 en bewegingen die daadwerkelijk dubbel zo groot waren als die van mijn paard.)
wizewo schreef:Ik weet een ding, ik ga daar niet voor staan met een lapje stof over mijn armheerlijk fanatiek ding en zo gefocussed!
bigbrown schreef:Zelf zit ik nu dus ook van 'Hoe stom was het eigenlijk om met een mechelaar te beginnen???' echt zo van... Was ik wel goed snik?
Maarja ding zat al ruim een jaar in het pension, er was op het moment dat wij besloten haar te nemen nog iemand die haar wilde.. Namelijk Meneer Cactus, van die tv show weet je wel![]()
Ben ik me toch wat blij dat ik mijn ouders heb kunnen overhalen. En daarbij, op zo'n moment denk je er niet echt over na. Ik dacht alleen, gerum ding ze verdient zoveel beter.
Zelf raad ik ook iedereen af om het als eerste hond te nemen en ondertussen wel zelf zo stronteigenwijs zijn![]()
Wij zijn op de club nu ook bezig met alle trainers haar koekjes laten geven enzo, ook met apporteer blok e.d. spelen met andere mensen, dan vindt ze iedereen leuk en dat gaat echt met de week beter! Nooit verwacht het ooit te kunnen zeggen maar het lijkt erop dat ze nog sociaal wordt
bigbrown schreef:Kan hem niet zien
Zusje uit het nest van pupsel had een grote witte borstvlek maar ook een soort witte bles op haar koppie, heel apart gezicht bij een mechel maar wel extreem schattig. Is dan ook de enige uit het nest welke niet bij de ipo sport loopt. xD
Karakter is uiteindelijk toch wel hetgeen waar je voor moet gaan.. Bedoel, je leeft uiteindelijk toch met de hond en als je hem dan prachtig vind maar het karakter ligt je niet, heb je wel een groot probleem xD
Ben nu al benieuwd hoe je pupsel er over een jaartje uit ziet:D