Moest er wel even hard om lachen

een teaser haha, zal dit weekend even goede foto's maken en een update geven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
.

Citaat:Ben zo verliefd op deze foto, 2 weken geleden gemaakt, geeft precies weer hoe hij is
Citaat:Hij is nu 9 maanden oud, en echt huge.. ik zal weer eens een foto maken dat ik er naast sta.
Hij blijft maar groeien
Citaat:Hij doet het erg goed, aan de riem wordt hij nu wel echt beschermend
Citaat:Soms is ie wat onzeker in de tuin, slaat hij wat (te) snel aan met z'n guppekop. Maar de buren hebben er gelukkig geen last van.
Citaat:Hij past trouwens amper achter in onze sedan, moet dan het hoofd al bukken (is ook wat moet je straks een andere auto kopen voor je hond)
.
) geven we een waarschuwing met de stem. "Escaleert" hij dan toch geef ik rukken omhoog aan de riem en 'tap" hem even achterlangs met mijn been. Dat opbouwen in fases vind ik persoonlijk erg goed werken. Nu al steeds vaker dat hij met een clicker die ik met mn stem maak hij al weer uit de focus komt, als hij er dan uitkomt beloon ik: "hoge stem" goedzo Koelie
of geef hem wat lekkers.
Thesserd schreef:Pas op inderdaad met te veel lopen. Zeker voor zo'n enorm zware hond kan dat o.a. heupproblemen veroorzaken. Zijn ze gevoelig voor HD?
Lisitano schreef:Amandavd schreef:Thesserd zet toch alleen pas om teveel lopen? En toch niks over de manier van lopen?
Goed gelezen.
Ik vul dat dan ook aan. Zie je?