Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:OOOh ik dacht al![]()
Je hoeft je niet aan sommetjes te houden hoor, je merkt het snel zat als ze meer of minder willen lopen. HD en ED is aangeboren dus vrees daar niet teveel voor met beweging geven.
Met die konijnen zou ik op den duur wel echt uit gaan kijken.
Mijn moeder heeft een geheel afgesloten ren en hoewel mijn hond opgegroeid is met hen en als we erbij zijn niet eens naar de konijnen kijkt, is hij in een moment dat niemand oplette, óp de ren gesprongen, erdoorheen gekomen en heeft een konijn vermoord.
Binnen 2 minuten.
A_nouk schreef:Dat jachtinstinkt is echt verschrikkelijk
Onze heeft het de laatste tijd echt gemunt op kleine spitsmuisjes en dan ze net niet door maken![]()
Wij hebben die richtlijnen ook gevolgt, al werd mexx bij ons na 8 maanden echt niet meer te houden en toen zijn we hem langzaam opbouwende langs de fiets mee gaan nemen..
xTiffani schreef:Pepper heeft zichzelf een trucje aangeleerd![]()
Hij was net enorm enthousiast en wou wat van me, bied hem brokjes aan maar dat wou die niet dan maar wat koekjes gepakt.. en ja hoor hij trekt alles uit de kast om het koekje te krijgen, dus begin hem wat commando's te geven waaronder ook op zijn zij liggen. En ineens rolt ie omuiteraard enorm beloond, nog eens proberen dan maar, weer op zijn zij laten liggen en commando Rol erbij gegeven. Hij keek me raar aan en na een paar seconden ging die weer
![]()
Morgen weer proberen, maar denk dat ie er wel inzit nu.
Courses schreef:Wauw zeg, wat een mooierds komen er weer voorbij
Ik heb van de week een enorme poster binnen gehad met de foto die op mijn profiel staat, dat was m'n eerste shoot met een husky en ik ben nog steeds zo'n enorme fan van die platen!Het blijven echt prachtige (en super lieve) honden, ben weer helemaal opnieuw verkocht
Courses schreef:Wauw zeg, wat een mooierds komen er weer voorbij
Ik heb van de week een enorme poster binnen gehad met de foto die op mijn profiel staat, dat was m'n eerste shoot met een husky en ik ben nog steeds zo'n enorme fan van die platen!Het blijven echt prachtige (en super lieve) honden, ben weer helemaal opnieuw verkocht