Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Ik dacht al, dat is wel knap anders het zijn niet de meest handige beestjesBen benieuwd of ze het blijft gebruiken. Die van mij waren er eerst best enthousiast over maar op een gegeven moment werden ze lui, wiel en eten stond beneden dus gingen ze daar ook maar slapen
ikke schreef:Fiffill schreef:Ik dacht al, dat is wel knap anders het zijn niet de meest handige beestjesBen benieuwd of ze het blijft gebruiken. Die van mij waren er eerst best enthousiast over maar op een gegeven moment werden ze lui, wiel en eten stond beneden dus gingen ze daar ook maar slapen
Oftewel, verdeel de interessante dingen over beide niveaus.
Op het begin was het bolletje maken stekels op en knorren en springen. Hij is langzaam steeds makkelijker geworden, alleen als je hem aanraakte op zijn stekels vond hij echt not don. Ook dat is nu geen enkel probleem en meneer is super vrolijk!
.
Ik heb helaas nog geen tijd gehad om een leuke foto te maken, mijn camera heeft problemen :/
via facebook een leuke meid gevonden die zich er goed in verdiept had dus heb haar met een gerust hart mee gegeven!