Haha het ziek voordoen heeft geen zin, daar trapt Els niet in. Ik heb proberen een foto te maken van de vooruitgang van haar nekje, ik ben er zo blij mee
En Els haat het als moeders thuis wil werken, dus de toetsen slopen dan maar :
Els haar nekje is weer volledig aan gegroeid. Ze word nu zo mooi, m'n kleine poppetje, leuk om te zien! En elke dag leert ze weer nieuwe dingen bij. Als ik ga slapen zit ze meestal in de voor haar veel te kleine speeltuin van Chico. Dan zeg ik meestal kom we gaan slapen, springt ze netjes op stok en kruipt ze in elkaar. TE lief gewoon Hier wat foto's van haar nekje
Ik heb m'n twee kleine mopjes betrapt. Els is altijd super lief voor Chico. Ondanks dat ik zoooooo veel commentaar heb gehad dat zij niet samen zouden kunnen.... Vaak als ik m'n kamer op kom zitten ze tegen elkaar aan, maar ik mag ze nooit betrappen want dan vliegt Chico snel weg. En beneden wil Els ook vaak kroelen maar dan doet Chico of ze Els net niet kent haha. Maar af en toe als ik heel stil in bed lig betrap ik ze op kroelen in t badje van Els of samen uit t voer bakje van Els en op de grond. Gisteren avond kon ik ze stiekem betrappen op de grond. Els is echt zo lief voor d'r, overal waar Chico zit waar Els bij kan zit Els ook, echt te lief hoor! Er ligt overigens heel veel voer op de grond maar dat doet Elske haha, das een bende maker.
Er zijn soms weinig reacties op je updates maar ik lees ze altijd met plezier alleen heb soms geen tijd om te reageren. Echt heel leuk dat je dit gedaan hebt, vind ik nog steeds. Zou het graag doen alleen dan is de duif / vogel binnen een dag dood. Misschien binnen een uur. HEb je met katten
_karin_
Geplaatst: 06-04-16 09:39
Ah wat zijn ze leuk samen en fijn dat haar nekje weer is bijgegroeid. Mooie dame hoor
Anoniem
Geplaatst: 06-04-16 09:39
Wat gaan ze leuk samen! Dus Elsje wordt al een heel getrainde duif?