Ja zo lief Ik ben vannacht 3x wakker geworden dat ik wilde draaien, maar dat Poekie ergens tegen me aan onder de dekens bleek te liggen, dus wakker schrok, wegsprong en weer op een ander plekje tegen me aan verder ging slapen
Maar die brokjes van Fokker moet ze nog steeds niet. Ik had ze gemengd met het voer dat ze al kreeg, en elke keer liggen keurig alleen de Fokker brokjes nog in de voerbak...
mutsiii
Geplaatst: 15-12-14 21:10
Sinds gister mag ik me de trotse eigenaar noemen van Duke Hij is een kruising siamees/ ragdoll
Laatst bijgewerkt door mutsiii op 15-12-14 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo dat groeit hard. Neko was anderhalve kilo toen ie mee ging.
Ja heb ze direct bij elkaar gelaten. Gaat nu na 3 dagen eigenlijk best prima. Geef het nog 2 daagjes en dan is de rust wedergekeerd denk ik.
Urbanus
Geplaatst: 16-12-14 06:02
Ik kan me melden! Vrijdag helaas mijn Olivier in moeten slapen, hij was 20 maar alsnog ben ik enorm verdrietig. En Oscar ook, die is nu bijna een half jaar oud en ook al heb ik hem afscheid laten nemen, toch bleef hij Olivier zoeken.
Vandaag op stal hoorde ik dat een vriendin van mijn moeder nog een kitten overhad, 12 weken oud dus klaar om mee te nemen. En nu heb ik Olav erbij.
Nog geen foto's, maar het is net zo'n Felix kat als Oscar. Hij zit nog onder de bank, verkent al wel het huis nu ik in bed lig en Oscar is zo onwijs lief en voorzichtig met hem. Met Olivier was hij vaak nogal onbehouwen maar nu is hij echt heel zachtjes, heel schattig.
Olav is vrij introvert, heeft tijd nodig om te wennen terwijl Oscar al vanaf dag 1 in mijn nek zit. Ik ben heel benieuwd hoe Olav zich ontwikkelt en heel blij dat Oscar niet meer zo wanhopig op zoek is naar Olivier.
Yom
Geplaatst: 16-12-14 07:37
Ehh ja geduld hebben valt niet mee
Maar ja zo kan ik nog wel het eea aanschaffen voor de geboorte en kunnen de kinderen weer dozen maken waarin ze kan bevallen. En degene die de doos heeft gemaakt waarin ze bevalt die wint
fleur_yen
Geplaatst: 16-12-14 10:09
Pief was toen ik 'm net had 1 kg, 3 weken later was hij 1.5 kg , dat is nu ook alweer 3 weken geleden, dus inmiddels zal die ook wel weer een stuk zwaarder zijn!
Ruby spannend! Wat een superleuke naam trouwens! Lieveli wat leuk om meteen een nieuw maatje voor oscar te hebben! Gelukkig dat het al beter gaat Roosch!
Haha Yom wat een leuk idee!
Hier had de kleine in het begin heel wat afgeblazen naar de hond, hond zelf is katten gewend, en echt onwijs lief en geduldig naar zo'n kleintje. Maar inmiddels zijn ze wel helemaal aan elkaar gewend, hond was echt zo schattig, die durfde op een gegeven moment niet meer op te staan omdat Pief echt helemaal tegen d'r aan lag
Het gaat hier nu ook al een heel stuk beter gelukkig.
Gut wat is het een leuk kitten zeg. Kan me nog goed herinneren hoe die andere 2 waren toen ze zo klein waren maar dit is echt een geval apart. Ligt heel erg graag bij me te knorren. Niet bij me weg te slaan. Knuffelt graag. Geeft likjes.
Zit me nu af te vragen hoe het tafereel naast me gaat aflopen. Kedi ligt te maffen, opgekruld naar links, en Neko is rechts naast haar gaan liggen. Kan niet lang duren voordat ze doorheeft dat de kleine naast haar ligt.
Oh. Wacht. Dat heeft ze inmiddels door. Mopperen..
Urbanus
Geplaatst: 16-12-14 16:31
Ik werd vanmorgen wakker naast 2 baby's. Blijkbaar hebben ze besloten om vriendjes te worden toen ik sliep en zijn ze allebei bij me gekropen. Te zoet.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 16-12-14 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ik vind het echt poedersuiker van Ol, ik heb over 'm geblogd. Nooit gedacht dat het zo intens kan zijn, het verlies van een kat. Ik huil er nog steeds om, ik ben verdorie 27.
Neko heeft net een middagdutje gedaan bij me, heerlijk tegen m'n borst aan en dan in volle coma. Nu issie weer wakker dus ik verwacht zo wervelwindmodus.