Ik heb vrijwel geen problemen met vastplakkende kranten. Soms scheuren de cavia's er wel een stukje af maar dat is niet erg.
Aparte wasmachine is wel handig inderdaad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat slechte supermarkthooi is heel stug en ideaal tunnel/graaf-materiaal. Als ik het in zo'n bak stop stuift het niet alle kanten op ( wat ook fijn is tegen mijn allergie).
Ideeën?
of een houten huisje timmeren zonder onderkant zodat de pis enzo gewoon naar beneden de bodembedekking in kan. Doos kan ook zonder onderkant, maar blijft denk ik niet zo goed staan. Als ik een doos in mn cavia hok stop lopen ze als schildpadden met een doos op hun rug rond te rennen.
Ik heb namelijk een fleece bodem, dan wil je juist zorgen dat er geen hooi op komt. Het moet dus een afgesloten bak zijn met een ingang, die je gewoon kan schoonmaken

2 beertjes genaamd Thor en Eros en 5 dames die Angel, Diva, Faith, Zoe en Xena heten. Ze zitten bij mij in een flat van 3 hoog, maar naar de winter gaan ze lekker naar buiten met een dubbel hok en een hele grote ren stuk stenen stuk gras. Maar dat moet ik allemaal nog maken. heb er al heel veel zin in maar moet even de winter door