Ze blijven leuk die oren van die devon rexjes, ook zo HUGE!
Tilmar
Geplaatst: 14-04-14 12:56
Ze zijn inderdaad buitenaards, ik ben er echt helemaal weg van! Niet iedereen vindt ze mooi, grappig is dat.
Gwynn krijgt groene ogen. Ze hadden daar ook een witte poes met blauwe ogen, ook heel mooi hoor!
Edit: ze zijn nu 8 weken! Met 12 weken mogen we ze ophalen. Dus nu een maandje de tijd om het huis aan te passen en inkopen te doen
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 13:03
Oh 4 weken is zo voorbij. Groene ogen is ook mooi, mijn kitten houdt wel zijn blauwe ogen. En inkopen doen is leuheuk, ik heb al téveel gekocht En ben nog niet klaar... Maar mag voorlopig niks meer kopen.
Ik ga over twee weken op visite, en wil niet met lege handen aankomen, dus even bij een bevriende kattenwebshop speeltjes ingeslagen....en nu kriebelt het nog meer, om speeltjes aan te schaffen, krabpalen enz...maja ze komen nog lang niet. Mams moet nog getest worden enz enz...hahaha erg zeg. Wat een leuk spul hebben ze voor katten....
Haha ik kan het af en toe ook niet laten om wat leuks voor Sushi te kopen, (laatst iets met kattenkruid gekocht waar, volgens de verkoopster, 95% van de katten mee speelde, Sushi dus niet ) haar elastiekjes zijn idd zijn favoriet!