Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shetter schreef:Ik meld me hier dan ook
Ik ga na goedkeuring van de dierenarts ook mijn kitten kater ophalen
Maine Coon x Noorse Boskat
Hij heet op zijn paspoort Prince maar dat vind ik niet leuk.
Ik denk aan Olaf of Aslan
Shetter schreef:zucht.. Ik weet dat ik Aslan niet van zijn mama mocht weghalen op 7 weken, maar ik ben dolblij met hem, alleen wordt ik op elk forum waar ik zit geketterd en beetje bestempeld als dierenmishandelaar, terwijl hij een princen leven krijgt. :'(
beatje schreef:Euhhh Shetter onder kattenfokkers bestaan er ook broodfokkers en dit klinkt er ook wel zo één.Het is natuurlijk niet slim om hem te kopen omdat een ander het dan wel gedaan zou hebben.En je kan best niks om papieren geven maar dan zullen zijn ouders op niks ook getest zijn.
Dus een hele slimme actie vind ik het allemaal niet.
Dispar_Vulgo schreef:beatje schreef:Euhhh Shetter onder kattenfokkers bestaan er ook broodfokkers en dit klinkt er ook wel zo één.Het is natuurlijk niet slim om hem te kopen omdat een ander het dan wel gedaan zou hebben.En je kan best niks om papieren geven maar dan zullen zijn ouders op niks ook getest zijn.
Dus een hele slimme actie vind ik het allemaal niet.
Dat is met huis-tuin-en-keukenkatten toch ook niet? Zou je die dan ook niet moeten kopen?
Dat is een risico wat je neemt als je geen stamboom/'echte' maincoon koopt, en daar zal de prijs ook naar zijn
Super schattig dat rood!