Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pina22 schreef:erger?!
nu word ik toch wel nieuwsgierig...
Citaat:Pietje schreef:Je kan het echt niet hebben hè, wanneer iemand iets meer weet van broeden dan jij.
Al heb je er 20.000 uitgebroed, dan nog sta je in mijn schaduw te kijken naar 200 miljoen kuikens.
Jaloezie is een slechte eigenschap Jantje.
Citaat:Jantje schreef: Je moet dringend een dokter raadplegen, je bent ziek in je hoofd.
Amaris schreef:Dat is een punt van discussie inderdaad. Wel/niet naar de DA.
Maar er zijn er ook twee die op wat grotere schaal fokken en die zijn het gewoon echt niet met elkaar eens over bepaalde werkwijzen... dat gaat er soms behoorlijk hard aan toe moet ik zeggen.
Maar over het algemeen is het een forum met zulke waardevolle ervaring dat ik daar maar doorheen kijk en toch veel ervan kan leren.
Een voorbeeld
Citaat:Pietje schreef:Je kan het echt niet hebben hè, wanneer iemand iets meer weet van broeden dan jij.
Al heb je er 20.000 uitgebroed, dan nog sta je in mijn schaduw te kijken naar 200 miljoen kuikens.
Jaloezie is een slechte eigenschap Jantje.
De reaktie:Citaat:Jantje schreef: Je moet dringend een dokter raadplegen, je bent ziek in je hoofd.
Dussssss
Laptopmuis schreef:Pina22 schreef:erger?!
nu word ik toch wel nieuwsgierig...
Omdat daar ook dierenwelzijn voorop staat. Als iets is, verwijzen ze je naar een dierenarts om mestonderzoek te doen (kost iets van 4,50... dus echt niet duur). Daaruit kan de dierenarts opmaken wat er aan de hand is.
Als de dieren snot hebben, kan je best een middeltje halen bij de dierenarts hiervoor.
Maarja als je niet naar de dierenarts wilt krijg je natuurlijk de wind van voren.
Als je zelf ziek bent ga je ook niet wat zitten te kwakkelen met verschillende middeltjes. Dan ga je ook naar een dokter om advies te vragen hoe en wat zodat hij je een medicijn voorschrijft.