Als mijn corgi begint te drijven, dan heb ik eerder meer dan minder werk hihi, schapen en pony's gaan alle kanten op behalve de goeie! Misschien ook maar eens op cursus!
Tamaar88
Geplaatst: 13-01-14 22:52
Hahaha Niemand kan zeggen dat Corgi's geen humor hebben. Want dat hebben ze zeker wel
Even een ander vraagje..... Zijn er mensen die een corgi hebben en die in het midden van het land wonen? Ik zoek namelijk Modellen voor mijn portfolio Hoor het graag. Dan kan er misschien iets leuks afgesproken worden
Dat geeft niet is alleen maar schattig. Omdat ik foto's zoen voor aanvulling voor mijn portfolio reken ik nu alleen de reiskosten € 0,25 per km (heen en terug). Zou iemand interesse hebben?
Wij stonden al een hele tijd op een wachtlijst voor een pup. Nu kwam opeens afgelopen zaterdag een nestje op ons pad waarvan nog 2 reuen in onze favoriete kleur beschikbaar waren. Ik heb informatie opgevraagd, gebeld met de fokster en de volgende dag zijn we gaan kijken. Belangrijke dingen zoals gezondheid en karakter (voor zover ze dat nu al heeft kunnen zien) besproken en omdat ze de volgende dag gechipt zouden werden, hebben we 's avonds de keuze gemaakt ervoor te gaan.
Wij hadden een erg hectisch weekend, maar opeens komt onze kleine vriend al over 2 (nu 1,5) weken! Wat een achtbaan... maar we kijken er ontzettend naar uit
Nog meer mensen die een pup verwachten/hebben gekocht? Of gewoon iets willen vertellen of foto's willen laten zien van hun corgi?
Ik denk dat ik weet welk nestje dat is. Ben met veel mensen vrienden op facebook en denk dat ik ze voorbij heb zien komen! Van de gigantjes? Super leuk hoor gefeliciteerd! Hier Bruce alweer 9 maanden geniet er maar van de tijd gaat zo snel!
Met onze Corgi zijn we best fanatiek aan het schapendrijven. Ze vindt dat ontzettend leuk en is er verbazend goed in. Het helpt mij op stal dat ze haar uitlaatklep heeft gehad zodat het niet ook nodig is de paarden op te drijven .
Ik train bij http://www.droversroad.nl/. Verder ben ik er niet heel erg thuis in maar misschien kan je contact met haar opnemen om te vragen of ze goede adressen weet bij jou in de buurt? Zij doet ook aan wedstrijden, dus ze kent vast mensen.
Ja toevallig! Ik denk dat hij Clooney heette en het de hond van die foto is; iemand schreef erbij dat jij er zo moe uitzag en jij schreef dat dat wel kon kloppen... (?)