Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? Super dat je al tamme diertjes wil hebben, ik heb nu ook sinds gisteren twee volwassen meisjes zitten en ze zijn echt heel leuk! Ze zijn al tam en ook heel erg lief, maar ze kennen mij natuurlijk nog niet dus ze laten zich nog niet door me oppakken, wel komen ze bij me kijken als ik voer in het bakje doe, mijn hand in de bak heb, wat wc papiertjes in de bak leg etc.
Waar Zoefje begon met graven gooide Amy het weer dicht, nu zijn er wel wat gangen te zien en ze hebben een lekker nestje gemaakt
Ik had een doosje in de bak gelegd, die is nu op de boden verdwenen, ze hebben er een gat in gemaakt en bij dat gat zit een gangetje, daar ligt hooi in en liggen ze te slapen
ik kan ze net niet zien maar af en toe zie ik een staartje of neusje bij het glas 
Ik heb een klimding besteld die ik op kan hangen en nog een tunneltje die ze kunnen gebruiken als onderdeel van hun gangenstelsel. Magrathea schreef:Ja wondje kan heel goed zijn idd. Mijn kat had ook een keer een ontstoken wondje maar zijn hoofd werd dus 2x zo dik
Ik ben echt bang dat ze alsnog doodgaat aan bloedvergiftiging..
zijn hele hoofd zat onder de meuk
maar nu zie je er niks meer van
maar hij ligt er zo graag, lekker warm haha 
Af en toe zie ik een neusje verschijnen om vervolgens weer lekker samen in het nestje te gaan liggen, ze zullen wel moe zijn van de reis. Zo even water verversen en het voerbakje bijvullen en ga ik ook maar lekker slapen.
ik heb het bakje eten weer vol gedaan en water ververst, probeerde heeeeel zachtjes te doen maar voelde me toch wel betrapt toen ik ze in het nestje hoorde rommelen
maar toen ik klaar was waren ze ook weer stil en zag ik ze door het glas in hun nestje liggen.
Wel een foto laten zien he als het af is 
En moet zeggen, tot nu toe ziet het er goed uit
mja het is nog niet af natuurlijk
Denk dat de grootste uitdaging het gaas spannen wordt! Uiteraard maak ik een foto als het af is

Wilde er Amy ook eentje aanbieden maar die wees hem nog steeds af, toen kwam Zoefje weer aan zoeven en jatte hem gelijk
Doet dr naam eer aan