Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hun huisje ruikt alleen niet zo lekker. Maar de ratten zelf inderdaad wel 

fijn dat er niks ernstigs gebeurd is, maar die neiging heeft Lilith dus ook. Er ligt in haar mening altijd iets ónder datgene wat daar staat dus dan kun je het beter op de grond gooien om zeker te weten of er niks lag 
)
ik had eerst reggie, maar daarvan eten ze het meeste niet op, de een eet alleen de bruine brokjes en de ander alleen de groene platte dingetjes. Maar heb nog wel iets van 3 kilo reggie liggen, had een zak gekregen toen ze hier kwamen en nog een zak bij de kooi. Koop m'n zooi gewoon in één keer bij Casper, doos EcoBed, zak CottonComfort, zakje Corbo, zak Selective. Hoe het er nu naar uitziet gaat dat wel ongeveer tegelijk op en ik vind het wel zo praktisch als alles in 1 keer geleverd kan worden
hele tijd naar beneden lopen en weer naar boven, net met het skelet van m'n appel, nu allemaal brokjes. En niks opeten, gewoon heen en weer blijven lopen. Hoeven ze vannacht niet uit bed zeker als ze honger hebben 
en dan gaat Iduna ook meteen even mee om te kijken hoe zij eruit ziet en hoe ze van binnen werkt enzo, hoewel ze me niet ziek oogt hoor, maar gewoon voor de zekerheid 
ze wilde een propje wcpapier pakken, maar haar eigen staart zat ertussen, beet ze erop. Doet zeer natuurlijk, sukkel.. Lilith doet ook wel haar klauwtjes door de tralies steken en dan om de tralie heen grijpen, en dan met haar domme hoofd in haar eigen vingertjes zitten bijten omdat ze dat ziet als iets wat van de andere kant van de tralies komt.
Lilith's staart ziet er inderdaad mooi uit!
Ze hebben in ieder geval niet onbeperkt voer, maar zijn dan ook niet meer in de groei!
Eigenlijk zouden ze niet meer zoveel moeten stoeien/vechten op hun leeftijd, maar ze doen het wel en het gaat nooit zo hard dat ik denk 'dat kan echt niet'.
ik vind stevig wel okay, als het bij het ras hoort, maar ik zou m'n beesten echt niet overvoeren omdat ze er dan leuker uitzien ofzo 
Er lagen 3 broodkorsten in de kooi en ze kregen echt vanalles. 

). Maar vandaag ziet het er al beter uit, denk dat ze het gister gewoon koud had, ze had al haar haren overeind staan