Wat een snoetjes. Vergeet niet te genieten want ze groeien zo rap
Vesper is nog klein maar gewoon een mini versie van een collie
Niks geen puppyuiterlijk meer haha.That being said zit ik nu met een ziek meisje
gisternacht begonnen met diarree. Overdag wel diarree en iets vaker naar buiten maar verder geen dingen aan haar te merken. At goed, actief, praatjes, meegeweest op wandeling en spelen. De diarree leek wat vaster te worden dus dacht dat we weer op de goede weg waren. En vannacht vanaf 12u af en aan naar buiten voor voornamelijk veel lucht persen en kleine beetjes diarree.
Ook 2 keer gebraakt en 1x alleen kokhalzen. Ze is duidelijk niet lekker.
Ze slaapt nu eindelijk en hoewel ik niet gelijk denk aan iets super ernstigs ga ik zo maar wel de dierenarts bellen.
Buikje voelt soepel, tandvlees mooi roze. Geen aanleiding voor uitdroging. Diarree is zonder slijm of bloed maar stinkt wel.

gelukkig ben je snel weer bij dr.
Arya had d'r mentale emmertje ook wel behoorlijk vol bij thuiskomst, want die is als een blok in slaap gevallen en is helemaal van de wereld.

Vidar sabbelde destijds ineens zijn benchkleed kapot. Hier nog wat tips voor doorkomende tandjes wat bij ons goed hielp: kong vullen en in de vriezer, bevroren wortel, rubberen kauwspeeltjes met verschillende oppervlaktes (met puntjes of nopjes of glad afwisselen). En voor jonge honden zijn er ook fijne natuurlijke kauwsnacks zoals konijnenoor of lamsoor.
Dus ja, nog prachtig solide!
Wat vliegt de tijd. In mijn hoofd heb je hem net een week
Fijn dat hij de tijd krijgt! En dat knagen hea