Puppy Erbij 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:12

KimD schreef:
CupCakes_ schreef:
Hier thuis kunnen ze Jip zijn badjas net hendelen. Ik gok dat ze me buiten zetten als ik met een jas voor Jip aan kom zetten _O-

Maar soms is het wel handig, even snel plassen en de hond droog binnen krijgen. :D Kunnen ze niet over klagen toch?

Ik vind ze zeker handig, anders is Jip elke keer zeikes nat.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:13

freetorun schreef:
Skippy01 schreef:
@freetorun en bij sommige honden gaat dat niet meer over. Toby is 5 en als het regent, doet hij heeeeeel snel zijn behoefte en trekt mij gauw weer mee naar huis 'genoeg buiten geweest, tijd voor de bank!' :')
haha,

De term hondenweer is dus niet echt passend :')

We hebben al eerder geconcludeerd dat Toby soms net een kat is ;) :')
Mijn vorige hond kon het echt niet blubberig en nat genoeg zijn. Vond hij ge-wel-dig. (Ik iets minder: hond met halflang haar die minstens 3x in de week knaloranje en helemaal gelukkig uit een sloot kwam zetten. Hij was bruin-met-wit)

x_Jeanine_x

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:17

Yoshi is in de iglo gekropen en ligt naar buiten te kijken. Die vertikt het nu hoor. Die doet d'r plasje onder de buitentafel :+

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:54

Cody vindt regen niet leuk maar wilt wel de sloten in springen om de eendjes achterna te gaan :')

Als Cody een badjas of een jas krijgt dan beëindigt mijn vriend onze relatie :') We gaan nu maar een waterblazer aanschaffen aangezien Cody toch zijn eerste hotspot al heeft gehad. Ik vermoed dat hij er dan wel gevoelig voor is.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:56

@kiimm weet jouw vriend ook dat heel veel werkende jachthonden een badjas hebben voor tussen de activiteiten door? Kunnen ze lekker drogen en opwarmen in de auto... ;)
(Verwijs hem gerust door naar de insta van 'Gundog Journal' voor bewijsmateriaal :+ )

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:56

Kiimmm dat zei mijn kerel ook :D
Maar heeft mevrouw vervolgens wel geleerd dat ze zelf d'r kop door de jas moet steken en een jas aan krijgt op de fiets :+

Wie weet draait ie bij :D

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 12:29

Ah Kiwiwitje wat ontzettend schattig! Even gemist, maar waar tover je deze pups ineens vandaan? :D Of ben ik in de war? :D

Yoshi <3 <3 Zo cute!

Hier is Saartje echt helemaal dól op deze Tug Toy <3 Zo leuk!
Afbeelding

En gisteren hebben we voor het eerst een rondje met de nieuwe bakfiets gedaan mét Zahra erbij. Zó blij mee. Nu kan ik, met de kinderen (3,5 jaar en 7 maanden), lekker Zahra trainen & beweging gaan geven! Ideaal! :D <3 En Zahra doet het echt zooooooo goed! Loopt keurig met een slap lijntje ernaast. En ook een stukje waar ze even los kon.Bleef een heel stuk strak naast de fiets rennen en toen dacht ze heeee ik ben los! Dus snuffelen om even achter te blijven zodat ze me daarna in full-speed kon gaan inhalen _O- :D

Afbeelding

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 12:31

Wat een leuke puppy foto's weer. <3

Kiwitje ben bij dit nest echt benieuwd hoe ze allemaal over een paar weken zijn. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 12:51

Fijn dat de bakfiets zo goed bevalt! Moest je even op wachten maar dat was het denk ik ook wel waard? :D

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:01

Ik kom me aanmelden hier!

Vanaf 14-02 ben ik samen met mijn ouders trotse eigenaar van een Vizsla pup, Ajka. Voor mij wordt het mijn eerste hond, mijn ouders hebben wel ervaring met honden. Het wordt wel hun eerste Vizsla!

Ik kan echt niet wachten. Eergister zijn we voor het eerst gaan kijken en ik ben tot over mijn ooooren verliefd <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hebben jullie tips voor ons als toekomstige puppy eigenaren? Mogen algemene tips zijn maar ook gericht op Vizsla’s specifiek.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:10

@xdeena ohhhhh <3 Super schattig! Welkom in het topic!
Je bent de eerste met een Vizsla hier denk ik, dus vizsla-tips zul je niet zoveel zien ;)
Ik vind ze gaaf! Ze staan bij mij (ruwhaar) en mijn oom (korthaar) wel op de wishlist ook, voor ooit, als er meer tijd is.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:29

Oooh ik hou van vizla’s <3 Welkom!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:34

Wat een dotje :D
Welkom :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 15:46

Ik zag ze voorbij komen Limoen die foto's! Wat heerlijk!
Wij hebben Djessey's broertje ook in ''eigendom'' en die is uitgeplaatst. Nu wilden hun graag een nestje fokken dus hebben ze dat reutje laten testen en hun teefje laten dekken door hem! :)

Ben ook heeel benieuwd Punjab! <3

Spannend xDeena_!

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 16:00

Aaaah wat een lieve berichtjes! Nou algemene tips zijn ook meer dan welkom hoor.

We hebben ons als zo goed mogelijk ingelezen. We zijn alleen nog zoekende naar wat we willen gaan voeren. We krijgen van de fokker voer mee voor +- 2 weken en kunnen daarna overstappen. Ik wil sowieso graag nog voeradvies inwinnen bij Natulistic, hier komt het voer van mijn bijrijdpaard ook vandaan en dit is allemaal natuurlijk en goed voer. Dat leek me sowieso geen kwaad te kunnen.

Wat hebben jullie gevoerd aan jullie pups? Wat voeren jullie nu? En wat is belangrijk om op te letten bij het zoeken naar geschikt voer? :o

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 16:03

Qua voer wordt hier geloof ik wel breed gevoerd: een groot deel hier kan jou inmiddels voorzien van informatie over vers voeren als je dat zou willen.

Ik voer zelf een brok, puur praktisch. Momenteel krijgt mijn hond vooral Acana, soms Schesir. Waar ik ver vandaan zou blijven zijn de brokken zoals Pedigree en Bonzo, maar als je voor je paard heel bewust voert, zal dat voor je hond niet anders zijn en had je dat vást ook al gelezen :)

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 16:17

Wat zie ik weer een hoop leuke pups voorbij komen! Ik wacht nog steeds tot ik mijn mannetje kan gaan ophalen #het leed dat een pup uit het buitenland heet :').

Ik heb voor AJ een hoop verschillende soorten puppyvoer geprobeerd, hij deed het opzich het best op Dog lovers gold of Wolf of wilderness. Nu krijgt hij KVV, hij kan slecht tegen brokken.

Onze nieuwe puppy krijgt bij de fokker Ziwi Peak, maar dat ga ik niet voeren (hoest, duur, hoest :') ). Ik heb nu een zak Acana heritage puppy & junior gekocht en als hij het daar goed op doet dan blijf ik dat eerst voeren.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 16:21

Zozenn: heb ik even gelist maar wat voor pup neem je erbij ? :D Ziwi peak is inderdaad reteduur !

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 16:36

xDeena_ schreef:
Aaaah wat een lieve berichtjes! Nou algemene tips zijn ook meer dan welkom hoor.

We hebben ons als zo goed mogelijk ingelezen. We zijn alleen nog zoekende naar wat we willen gaan voeren. We krijgen van de fokker voer mee voor +- 2 weken en kunnen daarna overstappen. Ik wil sowieso graag nog voeradvies inwinnen bij Natulistic, hier komt het voer van mijn bijrijdpaard ook vandaan en dit is allemaal natuurlijk en goed voer. Dat leek me sowieso geen kwaad te kunnen.

Wat hebben jullie gevoerd aan jullie pups? Wat voeren jullie nu? En wat is belangrijk om op te letten bij het zoeken naar geschikt voer? :o

Wij voeren brit care grain free en kivo kvv.
Onze pups zijn zo ook afgespeend en op 1 pup na worden alle pups zo ook nog gevoerd bij hun nieuwe baasjes. :)

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 17:04

xDeena welkom en dat je verliefd ben zie je zeker op de foto's. :D

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 17:47

Hoi allemaal,

Met Ollie gaat alles helemaal goed. Hij heeft afgelopen weekend kennis gemaakt met de sneeuw (leuk vond hij het niet echt ahahh)
Afbeelding

Nu hebben we net van de fokker te horen gekregen dat een van de puppies terug is gebracht naar hun. Mocht iemand interesse hebben, stuur me dan een pb voor meer informatie en een foto. Het gaat om een Coton de Tulear teefje van nu bijna 9 weken oud.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 18:35

Eigenlijk moeten we even een nieuw overzicht maken van alle mensen, ik ben het helemaal kwijt joh! :')

Welkom aan alle nieuwe mensen & puppy's! *\o/*

Mijn uitzicht as we speak:
Afbeelding

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 18:45

@kimD ja we moeten inderdaad even een overzicht maken eigenlijk. Soms ben ik t ook kwijt, wie ook alweer bij welke honden hoorde :')

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:38

Misschien de OP opleuken met fotos van de honden met naam en de bokker er bij (mag met foto maar bedoelde meer met naam XD)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:36

Heb het instalijstje naar Muiz gestuurd vanmiddag :)

Maar we kunnen een nieuw lijstje maken?!