Leuk diandra! Moet je in nederland goedkeuring hebben en via de rasvereniging gaan? Nederland werkt zo anders in zo’n dingen dan België.
XxDiandraxX
Geplaatst: 02-02-22 21:05
xLaraaj schreef:
Leuk diandra! Moet je in nederland goedkeuring hebben en via de rasvereniging gaan? Nederland werkt zo anders in zo’n dingen dan België.
Bij een combi van twee FCI stamboom dieren niet. Maar wel omdat ik een asca reu wil gebruiken, alleen met goedkeuring krijg je dan byl g-0 stamboom van de raad. Zonder goedkeuring geen stamboom.
Hier is mijn teef voor eerst loops. Dat is dus wel een “opluchting”
Zoe_97
Geplaatst: 11-02-22 11:03
Maandag hier echo. Zo spannend. Ik denk wel dat ze drachtig is.
Lexa (pup uit aelynn haar eerste nest) en Rocky (vader van dit nest) zijn gisteren Albanian Champion geworden en Lexa volledig in stijl voor het eerst in de tussenklas met voormiddag cac cacib BOS te nemen en namiddag cac beste teef en BOB zeer trotse fokker/eigenaar hier
Er werden hier ergens in NL(ben oprecht de plaatsnaam kwijt) hele goede en degelijke kisten gemaakt. Maar blijkbaar was er een of andere ***** die in dezelfde plaats adverteerde en zogenaamd diezelfde was. Kwamen we later achter.. hij past gewoon allemaal net niet makkelijk in elkaar. En uitelkaar ook niet. Drama.
Hier heeft Lexa haar showtour mooi afgesloten met alle titels die ze kon pakken te nemen met een BOB en meerdere BOS plaatsingen. En dat op net 15 maanden oud. Ik ben zo trots En ook Rocky is kampioen geworden
Ik heb vandaag de goedkeuring binnen gekregen voor de fokaanvraag. Dus mijn pups uit een ASCA reu (geen fci stamboom) en mijn fci teef krijgen toch fci stamboom (uiteraard wel in het bijlage gedeelte maar toch). Nu moet alleen de reu nog een ISAG2006 DNA profiel hebben, iemand van jullie hier ervaring in bij een buitenlandse (Duitsland) reu?