Ratjes doen dat ook Als ik hen munt geef gaan ze zich er mee inwrijven Is instinctief dat hun geur maskeert en sommige roofdieren houden ook niet van de geur van munt ^^
Nee, echt lekker naar buiten Rond een uur of 1 is het hier in de luwte zo'n 20 graden en dat is voor hem wel warm genoeg om een paar uurtjes zonlicht te pakken. UV-A en UV-B zijn heel belangrijk voor edels om hun verenpakje gezond te houden Ik heb ook een UV lamp waar hij iedere dag een paar uur onder staat, maar zon is natuurlijk het allerbeste
En over sterretjes gesproken Gisteren was hij met een speeltje bezig, een rode ster van wilgenhout. Hij had hem op de grond laten vallen dus ik pakte hem op en praatte tegen hem dat zijn rode ster een beetje stuk was. Helemaal niet bij nagedacht dat manlief dat dubbelzinnig kon opvatten Die kreeg dus een lachstuip.. Viespeuken
Ach ja, zo heeft Mango ook 2 rode voerballen. Je kunt wel raden hoe dat gesprek soms gaat Die voerballetjes heeft ie trouwens nu ook door Het is zo'n klein balletje voor konijnen en katten waar je iets lekkers in kunt stoppen en dan valt het er weer uit door beweging. Hij rent er de hele huiskamer mee door en als de bal leeg is komt ie hem brengen