Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoe gaat het nu zo met Tarzan en Lilo?
zo lief! 
. Tarzan zijn ogen zijn goed , oren bekeken en die leken ook goed (geen poep erin
) . Misschien toch hangoor eigen , tsja die zooi uh 

Gelukkig is macho zo'n goedzak die het niet veel uitmaakt hihi' 
zie het al voor mij haha 
Macho en Guus zijn te goed voor deze wereld.
) ram of voedster en dan bij een konijnen opvang er eentje adopteren van het andere geslacht. Ik lees overal dat dat de beste kans van slagen heeft. Ik heb zelf vaak groepjes of combinaties gehad met hetzelfde geslacht en eigenlijk nooit problemen gehad. Wel een man en vrouw, waarvan ik de dame moest herplaatsen, want dat was echt een monster eerste klas. Wat is jullie ervaring? En bij het samenstellen van een nieuw duo, kan ik dan het beste twee konijnen nemen die ongeveer even oud zijn,? Alvast hartstikke bedankt voor het lezen.

(of je komt wat tegen op marktplaats ) , ik heb een 3 jarige Franse hangoor bij een dame van 12 weken

. Praat tegen mijn eigen "winkel" in was zelf fokker (teddy dwerg) maar echt geef die dieren in de opvang een kans.
Heel lang heeft niet waarschijnlijk niet meer dus er dan het beste van maken. 

Zie ze daar zitten, 3 op een rij, krijgen we nog eten?!

Ze blijft rondjes om mij heen rennen ondanks dat ik alles gegeven heb... Dat wordt straks maar even naar de kaufland puur en alleen voor havervlokken
Je moet iets overhebben voor je beesten he!

dat doen mijn katten dus altijd
je bent personeel of niet 
) en dan hebben ze een grotere bak om in te leven en kan Tarzan wat dieper graven
. Aangezien Lilo ook groot word spoedig en ze soms gewoon niet samen willen zitten in dezelfde bak dan moet ik even in oplossingen denken .