Whahah! Gekke Neko! Sammie denkt soms ook dat die een hondje is, gaat liggen rollen en liggen als een hond, ligt misschien aan het ras?! Haha
Ja hij word echt groot en daagt ons ook steeds meer uit, krijgt steeds meer een eigen wil, hij blaast soms ook als die echt boos is of chagrijnig. En probeert nu ook over de schutting te gaan, hoop dat dit de puber fase is en dat het snel over is
Rennie89
Geplaatst: 17-06-15 07:52
eerste is van de eerste week. Tweede van nu net.mDing groeit xD
Jaaa, wij gaan vanavond onze kittens halen Zal ook foto's posten zodra ze er zijn
winnie03
Geplaatst: 17-06-15 12:56
Ik krijg zojuist foto's van de fokker van onze kleine wollebaal. We mogen hem volgende week ophalen
De rechter.
Ik vind het zo bijzonder dat hij op elke foto anders van kleur is. Daarom vind ik die smokejes zo leuk, heel veel kleurschakeringen.
Rennie89
Geplaatst: 17-06-15 18:16
Ginger zit sinds maandag op porta 21 en andere medicatie en ze heeft vandaag 3 mooie drollen gedraagt xD donker van kleur en vaste vorm! Ben echt zo blij, eindelijk wat positiefs haha
Je had vast niet gedacht dat je ooit zo blij zou worden van een drol
Fijn dat ze op lijkt te knappen! En nu die positieve lijn maar volhouden.
Rennie89
Geplaatst: 17-06-15 18:28
Haha idd xD who gives a oliebol? I Do xD lol
Maar idd, of het de medicatie is of het nieuwe voer, het is awesome!
lor1_1984
Geplaatst: 17-06-15 18:47
Mowgli heeft in het begin dat ik haar had ook veel gedoe gehad met haar spijsvertering (worminfectie en voedselallergie). Zij kreeg Hill's VetEssentials Young Adult. Door de Hill's een behoorlijke tijd te voeren kregen haar darmen weer iets meer rust. Echter bleef ze dunne stinkende ontlasting houden dus toen ze verder weer iets opgeknapt was is er een kuurtje AB tegenaan gegooid (behandeld als giardia) en sindsdien gaat het steeds beter. Ben na ong een half jaar wel overgestapt op de Mature Adult, aangezien ze serieus te dik werd en in de Mature Adult wat minder calorieën zitten. Inmiddels kan ik alles voeren zonder dat ze er echt op reageert, wel met rustig aan overwennen.
Zo zag ze er overigens uit toen ze net bij me was: Ik kon pianospelen op haar ribben.
Naast haar spijsvertering heeft ze een vlooienallergie, astma, hooikoorts, patella luxatie in beide knietjes en nystagmus. Daarbij is ze ook nog erg angstig aangelegd en schiet ze snel in de stress, wat soms best lastig is. Best een kneusje dus, maar ondanks dat heb ik er een gouden kat aan.