Fijn dat je al wat geruster bent! Succes vanavond Daantje! Supergaaf Machie, kleurt ook lekker
Ik heb morgen stagegesprek.. Gaat om een stage van 10 weken. Ga op bezoek bij niemand minder dan Monique Bladder Ze heeft nog nooit eerder een stagiaire gehad dus spannend of het gaat lukken. School is iig heel flexibel. En ik ben best wel zenuwachtig Hoop zo dat het iets wordt, zou zo veel kunnen leren!
super gaaf hilde! alvast heeel veel plezier! wat een lieve foto jesdapower!
ik had vandaag de 2e les combi sport. zoooo gaaf! hihi jolie is al vet snel dus nu snap ik waarom het combi sport heet bij de behendigheid houd ze zelf op het raakvlak in dus dat is ideaal! heb een filmpje op m n facebook maar weet niet hoe ik m op youtube krijg m n telefoon doet t niet meer althans ik kan geen filmpjes meer via m n tel op youtube downloaden :S vreemd! dus dat moet ik dan morgen even via de usb doen
Hilde : ik moest eerst even Googlen wie MB is ,maar ziet er goed uit , veel succes met je stage!!
Silence : die wandeling ziet er leuk uit! Is bij mij in de buurt maar helaas kan ik dan niet... Grappig trouwens , jij komt regelmatig bij mijn paard "langs". Deze staat namelijk nét voor de ingang naar het bos in Laag Soeren! Had je topics al wel eens gelezen, leuk je hier dan ook weer tegen te komen!
Ik heb nog even geoefend voor de g &g (morgen weer training) en voor de behendigheid. De buren hebben een laag muurtje waar ik perfect "vlak" op kan oefenen, zo handig. Dus als het donker wordt zit ik stiekem in hun tuin
Machie : mooi touw, hoe doe je dat???
Machie
Geplaatst: 11-02-14 23:45
luckyboy5 schreef:
Machie : mooi touw, hoe doe je dat???
Gewoon knopen Ik knoop ze met scoubidou
Kuggur
Geplaatst: 12-02-14 01:32
JesdaPower schreef:
Mijn knappe vriendje in het bos vanmiddag. Je kan niet altijd sexy op de foto staan hé