Zou haar graag overal mee willen naartoe nemen maar zo lukt dat niet
Heb ooit ratje gehad dat gewoon lekker op me schouder zat in de zomer en dan lekker stukje mee op de fiets
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zou haar graag overal mee willen naartoe nemen maar zo lukt dat niet
Ik kocht altijd heel veel fleece en maakte zelf bergen hangmatjes... in allerlei verschillende maten en kleurtjes hihi. Heb al heel wat uren achter de naaimachine door gebracht
Ging het goed buiten? Wel zorgen dat je niet teveel in de wind komt he. Maar in het zonnetje met ze zitten is altijd erg lekkerr
In ieder geval groot genoeg en stevig. Ik ben ook van plan zelf hangmatjes te maken, maar eerst een spoedcursus "werken met de naaimachine" krijgen van mijn oma
Als ik alles met de hand moet doen.... Haha
Ging goed buiten hoor! Geen wind in de tuin dus was heerlijk!
was urrrreen bezig hahaa en de ratties maakte het in een uur stuk
maar goed, ze hadden tenminste lol.
Alvast veel plezier ermee hihihi 

ja logisch ook eigenlijk

Ik weet helaas geen rattery. 

Ze zat altijd heerlijk op mijn schouder mee te kijken waar we heen gingen. Ging ook weleens gewoon supermarkt met haar, continu mensen die haar wilden aaien
Wel een hele fijne ruimte kooi!
Lang getwijfeld, maar verliefd geworden op een beige robijnoog dametje en haar russisch blauw agouti zusje. Vind het wel een beetje eng. Voor het koppelen breng ik Bella en Harley naar de rattery, als ze dan gekoppeld zijn mag ik ze weer ophalen. Ben alleen bang dat ze helemaal van gedrag zijn veranderd ofzo als ik ze terugkrijg. Zou niet weten waarom, maar zou het vreselijk vinden als ze bij me terug komen en ze bijten ineens ofzo
Ze was echt een reisratje want ze is ook heel vaak meegereisd in de trein als ergens heen ging. En gefeliciteerd met je uitbreiding
Blijft altijd spannend nieuwe ratjes erbij.
Heb er nu twee naakte van
Zie je het verschil al helemaal zo erg qua stand. Valt me trouwens ook op dat ze vaak wat grover gebouwd zijn (Of ik heb alleen grove gehad xD)
)
Leuk om te zien dat ze nu samen met Harley op onderzoek uit gaat. Voor Harley ook wel gezellig.
Als wij gaan eten zitten ze continu zo dicht mogelijk als de kooi toelaat bij ons in de hoop dat ze iets lekkers krijgen
sharon_quiz schreef:Sterkte met het pootje van je rat Ronnie. Weet je hoe ze hem gekneusd/gebroken kan hebben?
Lies_Miek wat grappig dat je je ratje overal mee naar toe neemt![]()
Chopper is eindelijk minder bang! Ze komt nu graag de kooi uit om bij me te zitten en als ze bij me zit, durft ze ook van mijn schoot afLeuk om te zien dat ze nu samen met Harley op onderzoek uit gaat. Voor Harley ook wel gezellig.
Nog een vraagje. Bedelen jullie ratten ook zo? Of heb ik ze verpestAls wij gaan eten zitten ze continu zo dicht mogelijk als de kooi toelaat bij ons in de hoop dat ze iets lekkers krijgen