Mijn arme prul is ziekjes, wil niet veel eten, slaapt veel, wil zelfs niet met zijn vriendinnetje Valya spelen. Vanmorgen flinke dunne poep. Kip gekookt, maar daar wil hij niet veel van. Net wel wat brokjes binnen gekregen. Hopelijk gaat hij snel weet eten. En wordt hij weer de drukke puberende Vega. Kan er zo slecht tegen als een van de dieren ziek is.
Beterschap voor Vega, vooral in de gaten houden dat die goed drinkt... kan soms weleens hard gaan met erge diarree.
Heidi en Gustav zijn beide geheel afgetraind, ondanks dat ze beide gecastreerd zijn en vreten als gieren Cookie daarentegen... die heeft een heel erg slank postuur, maar er bungelt wel een velletje tussen zijn achterpoten. Verder is die helemaal niet dik... weegt wel ruim 6kg maar dat komt vooral door zijn grootte.
Princess was altijd wel een beetje spekkig... niet dik, maar wel kneedbaar
Suhi weegt 4 kilo, en heeft van de winter 4,9 kilo gewogen... Hij vreet als een bouwvakker
Calsem wat een leuke foto!
c_alsemgeest
Geplaatst: 18-03-15 19:29
Ja ik heb honderd rolmops foto's van haar ze had een voorkeur voor rare lig houdingen Kan bijna niet geloven dat ze alweer bijna 8 maanden dood is... mis d'r nog steeds zo erg die tuttebol
Moest net medicijnen bij de da halen voor vince, dus even gevraagd, heb nu nutri gel gekregen. Mocht hij morgen nog zo zijn moet ik langs komen. Hopelijk geen enge ziekte van show idd.
Hoe kan het toch dat die katten van jullie zo mooi schoon blijven. Die van mij is vorige week door de wasstraat geweest, en ziet er gewoon weer niet uit. Oren en ogen vies, en zijn huidje ook ....
BB, niet wassen! Hoe vaker je hem wast hoe viezer hij wordt. Is écht zo
Oortjes zijn wel vies moet ik wel even doen maar zijn ook al 2 weken niet gedaan. Gelukkig houdt Texas Wax zijn oren bij en Knox heeft schone oren van zichzelf.
Ja echt, als je hem nu niet meer wast wordt hij echt schoner met een week of 2.
En vieze ogen hebben ze hier nooit, ja een vies bruin snotje afentoe maar dat hoort erbij.
Prrrr
Geplaatst: 19-03-15 12:16
Betje wordt door Aagje schoongehouden. Die hoef ik maar een of twee keer per jaar te doen, in de zomer. En de oren moet ik doen, daar laat Betje Aagje te weinig tijd voor, dat wordt altijd knokken voordat het af is. Maar voor de rest wassen ze elkaar...
Roque heeft ook van die slijmproppen die dan zo nu en dan uit zijn ogen de lucht in vliegen Ik moet echt eens wat voor hem kopen. En hoe heette dat vloeistof nou Olreine of zo?