Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stalmilagro schreef:Je kan het best een pup nemen dan gaat het heus goed

Ik ben niet zo goed in topics volgen 

essy87 schreef:Hoihoi!
Jeetje, wat gaan jullie snel met kletsenIk ben niet zo goed in topics volgen
Leuk om al die foto's tussendoor te zien! En vervelend van je Gerrie Yellowtje8!
En Azmay, wat knap dat je zelf zo'n leuk hok hebt gemaakt!
Met mijn twee gerbils gaat het wel goed, afgezien dat het tussen de beide dames helaas niet klikt
Ze zitten dus nu apart en ik zoek voor de jonge Agouti dame een nieuw huisje. Dus als iemand nog iets weet, dan hoor ik het graag! (Ik woon op de grens Groningen/Friesland.) Na twee koppelpogingen blijven ze helaas ruzie maken.

essy87 schreef:Bij ruzie kunnen gerbils elkaar flink bijten en soms zelfs doodbijten. Echt vechten dus. Ruzie is niet de bedoeling tussen gerbils. Het is sowieso het beste als de gerbils met z'n tweeën zitten. Dan is de kans op vechten het kleinst.
Bij mijn gerbils is het zo dat de ene gerbil echt bang was van de ander en dat de dominante regelmatig achter de andere gerbil aan zat te jagen. Zodra er regelmatig 'gejaagd' wordt heb je eigenlijk wel ruzie in de tent. Ik heb ze uit elkaar gehaald toen het na een nieuwe koppelpoging niet gelukt was en de opgejaagde gerbil stress en wondjes vertoonde. Het beestje mocht zich niet in het hok verplaatsen zonder dat hij achterna gezeten werd.

essy87 schreef:Met mijn twee gerbils gaat het wel goed, afgezien dat het tussen de beide dames helaas niet klikt
Ze zitten dus nu apart en ik zoek voor de jonge Agouti dame een nieuw huisje. Dus als iemand nog iets weet, dan hoor ik het graag! (Ik woon op de grens Groningen/Friesland.) Na twee koppelpogingen blijven ze helaas ruzie maken.
xManon_ schreef:Een paar berichten boven je, Yellowtje.essy87 schreef:Met mijn twee gerbils gaat het wel goed, afgezien dat het tussen de beide dames helaas niet klikt
Erg jammer! 
Heeft iemand hier ervaring met koppelen van wat oudere gerbils?
yellowtje8 schreef:xManon_ schreef:Een paar berichten boven je, Yellowtje.
Ze had me al een pbtje gestuurd.
Ik hou het zeker weten in mijn achterhoofd. Maar haar gerbil is 1 jaar en die van mij 7 maanden.Erg jammer!