Wie gaat ook beginnen met agility (wedstrijden)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 07:01

Jip. Lig er voorlopig uit. ;(

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 13:56

Shaya_ schreef:
Hier zit ons monkey avontuur er al op...
Baal baal zo!

Vp1 waren we snel klaar. Sprong kattenloop. Maar Nero vond tunnel eronder leuker. Herstart. Deed ie het opnieuw en dus gekozen om eruit te gaan.

Vp2 ging ie lekker! Tot sprong 9 en er in mijn kuit een pats te merken was. Ik kan niet meer lopen.. met pijn en moeite naar huis gereden en dadelijk mag ik het laten beoordelen door de huisartsenpost.
Oh jongens wat baal ik hier enorm van. Buiten de hevige pijn vind ik het zo jammer dat ik het niet heb af kunnen maken.
Nero was wel meer gespannen dan normaal. Toch vele indrukken. Die ligt nu lekker op de bank thuis bij me te slapen.

Wat vervelend Shaya!
Ik heb begin december een zweepslag opgelopen in mijn kuit. De eerste week echt amper kunnen lopen, en in het begin zelfs met krukken gelopen. Na 2/3 weken ben ik weer begonnen met trainen, maar wel wandelend op tempo slak :+ was een mooie reden om distance handling wat verder te trainen. Gelukkig hebben mijn beide dames wel Hooper ervaring dus pikte ze dat redelijk goed op.
Na een week of 6 mocht ik weer langzaam beginnen met het rennen opbouwen. Eerst enkel op het asfalt op straat en beginnen met een minuutje per keer. Uiteindelijk liep ik eind januari/begin februari redelijk mijn normale afstand weer een beetje met hardlopen.
Heel langzaam aan dus ook begonnen met stukjes rennen met trainen en vooral voorkomen om ineens hard aan te zetten of te remmen.
Volgens de fysio was mijn herstel vrij vlot, dus als je iets vergelijkbaars hebt, dan lig je er inderdaad wel even af :(

Shaya_

Re: Wie gaat ook beginnen met agility (wedstrijden)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 14:16

Precies hetzelfde en loop nu ook op krukken want kan gewoon niet op mijn linker been staan. Bedankt om je ervaring te delen!
Hopelijk kan Nero met de trainer even lopen. Zou het voor hem erg vinden als hij zolang training moet missen.