Hier scharrelt happy hippo nog lekker rond. Vanochtend nog een half uur gewandeld en daarna met een speeltje de tuin door

Ik heb vooral veel filmpjes en die zet ik op insta. Straks met de pups ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Ja vinden jullie het netjes gehecht?
Ik heb een trimklantje met 1 oogje en dat ziet er heel anders uit maar dat is ook al een hele tijd geleden en net na de operatie heb ik haar nooit gezien.
Haar trim ik zo dat er haar voor het litteken blijft staan dus valt veel minder op.
Ik betwijfel met parel dr haar of dat gaat lukken![]()
Vind het er zo horror uitzien.
cinniz123 schreef:Ik hoop dat jullie gelijk hebben!
En dat van t naakt zijn is wel zo maar denk dat alle hondjes kaal geschoren worden voor zo’n operatie toch?dus dan zou je het zelfde zien denk ik?
Gefeliciteerd Kiwi niet veel keus aan mannen dus
cinniz123 schreef:Ik hoop dat jullie gelijk hebben!
En dat van t naakt zijn is wel zo maar denk dat alle hondjes kaal geschoren worden voor zo’n operatie toch?dus dan zou je het zelfde zien denk ik?
Pippa13 schreef:cinniz123 schreef:Ik hoop dat jullie gelijk hebben!
De kat van mijn schoonouders moest een oog laten verwijderen toen wij op haar moesten passen. Die was er half uitgekrabd door een andere kat.Toen ze bij de dierenarts was geweest zag de hechting er vergelijkbaar uit met die van Parel. En die wond is uiteindelijk heel mooi geheeld. Je moet er inderdaad even aan wennen. Dus ik denk dat het bij Parel ook goed gaat komen!
Kiwitje, je gevoel zat dus goed! Gefeliciteerd met je pupjes
IMANDRA schreef:Aww cuteAllemaal worstjes met korte pootjes als ze zo jong zijn hihi
Hier groeit Maisie echt als kool. Was 4,7kg de eerste week en heb zo'n vermoeden dat ze inmiddels de 7kg wel aantikt. Wordt met de dag zwaarder! Laatste keer wegen was 6,5 en morgen tijd voor de 9wk inenting