mvdende schreef:Ah, je zit nog op school...
Misschien wil één van je ouders wel vliegen? Ik neem aan dat ze vakantie dagen kunnen opnemen?!
En anders wordt het wachten geblazen. En dat er vanaf 18 april weer gevlogen gaat worden, betekent helaas niet dat je pup dan direct mee kan vliegen.
Dit soort stichtingen werken met vrijwillige vluchtbegeleiders. Dat betekent dat iemand die de stichting kent, heeft aangegeven het oké te vinden om een hondje mee terug te laten vliegen. Dat zijn vaak mensen die bekend zijn in de hondenwereld.
Zo heb ik op de terug vlucht van mijn stage in een asiel, ook 2 hondjes mee laten vliegen.
Mijn ouders hebben het 2 keer gedaan. 1x nadat ze mij hadden opgezocht op mijn stage en 1x 2 jaar geleden vanuit Gran Canaria, toevallig omdat ik eerder dat jaar een opvangertje van hun in huis had gehad.
Jaa ik ben nog student. Voor mijn ouders wordt het ook lastig, ivm zelfstandig bedrijf. Ik hoor zojuist wel dat een collega van ze ergens in Griekenland woont, dus wie weet dat hij toevallig binnenkort een keer naar Duitsland komt.
Ik heb even nagevraagd vanaf welk vliegveld de hond naar Nederland wordt gevlogen, en gelukkig is het Athene! Ze zei dat ondanks dat dit niet echt een toeristisch seizoen is, dat in Athene over het algemeen altijd wel vluchten gaan, dus dan is het inderdaad afwachten tot iemand aangeeft een hondje mee terug te willen laten vliegen. Ze houden alle vluchten van Athene richting plekken hier in de buurt (waaronder Düsseldorf) in de gaten en laten ons weten als ze er een hebben gevonden