Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarmaChansy schreef:jaa ik twijfel dus ook wat je zegt klinkt heel logisch, ik had een artikel gelezen over oogkleur veranderingen bij aussies inderdaad want bij fizzy zie je wel echt dat hij ijsblauw is
XxDiandraxX schreef:Ik vind puppies eigenlijk pas leuk vanaf een week of 4, dan worden het echt hondjes ipv bolletjes..
kiwiwitje schreef:Ik duim voor nog meer goede nachten!
biggirl schreef:kiwiwitje schreef:Ik duim voor nog meer goede nachten!
Dankjewel wij duimen ook ! Ik ben inmiddels aardig uitgeput van de korte nachten. Madam heeft namelijk aantal nachten met gemak 3 a 4 uur lang achter mekaar door geblaft en gepiept.zelfs zo hard als ik me oortjes met muziek snachts inhad ik het nog steeds flink er door heen hoorden![]()
Afgelopen nacht om 12 uur voor het laatst naar buiten geweest. Ik had zachtjes de muziek oplaten staan en mijn knuffel met een kruik erin in de bench er bij gelegd. Eerste 20 minutjes was het een klein beetje blaffen erna was het stil. Had de wekker om 5 uur gezet om naar nog eens naar buiten te laten gaan echter was ze nog steeds stil en heb ik het gelaten en gewacht tot half 8 toen ik zelf ging op staan .toen gelijk naar buiten gegaan en heeft ze braaf haar behoeftes gedaan.Dus waren heel erg blij vanmorgen. Ben benieuwd naar vannacht!