Lukasje schreef:Uit Aruba? Niet bij de deur. Mag ik vragen -gewoon interesse- hoe je bij deze organisatie komt ?
Via een bokt- vriendinnetje die haar hond uit Curaçao heeft vanuit hetzelfde foster gezin. Voor een naam mag je me een pb sturen!
Hij heeft er idd 11 uur vliegen opzitten.

Geplaatst: 17-12-19 13:50
               Geplaatst: 17-12-19 13:50				          . Onze oude buren wonen u op Bonaire. Zij hebben daar ook asielhonden geadopteerd. Ik zie ze wel eens voorbij komen, uit Curacao of Aruba. Een flink eind weg, inderdaad. Maar vast niet minder lief
 . Onze oude buren wonen u op Bonaire. Zij hebben daar ook asielhonden geadopteerd. Ik zie ze wel eens voorbij komen, uit Curacao of Aruba. Een flink eind weg, inderdaad. Maar vast niet minder lief

. Kon dus met hem naar de da en hij leeft nog steeds. De hond niet. Die is stokoud gestorven. Maar tot op de laatste dag was ze gek op speuren
 . Kon dus met hem naar de da en hij leeft nog steeds. De hond niet. Die is stokoud gestorven. Maar tot op de laatste dag was ze gek op speuren  

Dat hield de afgelopen maanden in dat Frankie anderhalve week bij mij is en dan een week bij mijn ex. Igor vindt het heerlijk om in die week alle aandacht voor zichzelf te hebben en ik vind het ook echt heel fijn qualitytime met Igor te hebben. Nu is Frankie even volledig bij mij i.v.m. het corona virus (ex heeft astma en moet met OV dus uit voorzorg doet hij dat liever niet), hierna weer evalueren hoe het gaat.
 Dat hield de afgelopen maanden in dat Frankie anderhalve week bij mij is en dan een week bij mijn ex. Igor vindt het heerlijk om in die week alle aandacht voor zichzelf te hebben en ik vind het ook echt heel fijn qualitytime met Igor te hebben. Nu is Frankie even volledig bij mij i.v.m. het corona virus (ex heeft astma en moet met OV dus uit voorzorg doet hij dat liever niet), hierna weer evalueren hoe het gaat.                                                          
                                                          .
 .