Jaaaa top Kim!! Lekker flink belonen! zodat het ook flink loont voor hem dat ie luistert!
Wat fijn zeg!! Lekker gevoel!
briitje
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-17 20:20
Dankjewel.
Nou Loez, dat was nog wat zeg. Meneer had het echt geweldig naar ze zin. Maar we wouden gaan en riep hem. Hij was niet verplan eruit te komen. Maar inmiddels kwam er een hond voorbij en kreeg het Spaans benauwd. Zag al gebeuren dat ik erin moest. Ik snel naar de andere kant gerend en godzijdank kwam hij even kijken. Want eruit wou hij echt nog niet Had ook geen oog voor die hond. Dus ik snel aangeklikt en meneer springt er zo weer in. Was echt beledigd dat hij mee moest .
Wat fijn Kim! Wellicht meer erop getraind ? Lekker blijven belonen En inderdaad afkloppen hahaha
Hahaha Britt achhh je weet in elk geval waar meneer blij van wordt
Gelukkig hoefde je er niet in
Ooooh knappe Nellie was gisteren trouwens al een jaar bij ons
Sonja_vR
Geplaatst: 03-07-17 21:42
loez schreef:
Ooooh onze poort is standaard op slot! Moet niet gebeuren bij zenna. Dan hebben we een maaaaajor problem
Gelukkig was ze aan het spelen!!
Nelson zou dan ook doen
Hier ook, mensen moeten hier gewoon aanbellen bij de voordeur Ik moet er niet aan denken dat dat spul aan de zwalk gaat hier Ik heb een skateparkje en speelveldje om de hoek , dat is een feestje wat ik graag oversla ... En daarnaast Als er opeens een vreemde in de achtertuin staat gaat dat met haar misschien wel goed ... maar met hem heeft die persoon dan echt een probleem En ik heb buren die zichzelf dan iets te veel vrijheden zouden toe-eigenen Ook jegens de honden "Maar hij kent me wel... mij doet ie niks hoor " en dan keihard over eyck zijn grenzen heenbaggeten so Many reasons
Knappe blerbek hihi. Fijn dat Charlie beter luistert. Hij begint volwassen te worden. Hier ook tuin op slot. Hond vind het ook niet zo grappig als er zomaar iemand staat. Tuin uitgaan zal ie nooit uit zichzelf doen . Hier gaat het na de operatie best heel goed met dikkopje. Zitten nu in Slovenië van onze vakantie te genieten.
Thanks. Ook erg blij hoe het met z'n herstel gaat. Orthopeed zei dat we ook de sport over maandje voorzichtig aan weer kunnen proberen. Tis hier echt adembenemend mooi.
Wauw wat mooi Tinkermuts!! Zowel de hond als omgeving
Wij gaan morgen onze pup ophalen Het is toch niet die kruising Boerboel geworden. Ik durfde het risico toch niet te nemen met een Boerboel, ik heb zowat elke pagina op internet doorgespit die er te vinden was en we hebben dus toch besloten ervan af te zien. Het meisje wat wij gaan ophalen morgen gaat Eve heten (op zijn Engels uitgesproken uiteraard), is nu 9 weken en een kruising rottie/bordeauxdog. De moeder is echt zo'n lieve sullige goedzak, zo lief papa zien we morgen. Ze is bruin met een zwart masker en echt veel te schattig, haha. Ik zal morgen en foto bom plaatsten als jullie dat leuk vinden
Ze doet het zo knap op haar eerste middag hier. Net al keurig aan het riempje meegelopen buiten, de eerste keer nog wat moeizaam maar de tweede keer ging ze al zo goed! En 5 plasjes buiten gedaan en een keer gepoept in de tuin nog niks binnen. Eten gaat mwah, net heeft ze wel bijna haar bakje leeg gegeten voor de eerste keer. Maar op zo'n eerste dat mag dat ook, dan is het spannend zat allemaal.
Ik heb net ook puppy brok besteld waar als eerste ingrediënt vlees in zit, bij de fokker kreeg ze brokken met veel granen dus daar gaan we mooi mee afbouwen de komende weken.
loez
Geplaatst: 15-07-17 22:06
Wat een scheetje!
Hier wijken de hondjes niet van m'n zijde! Helaas waarsch een voedselvergiftiging opgelopen. Mega maag krampen en overgeven. Vannacht naar de HAP omdat de pijn niet te doen was.
Beide hondjes liggen continue bij me
Gelukkig voel ik me ondertussen stukken beter!
Aranel
Geplaatst: 16-07-17 07:48
Ah beterschap loez!
Eve is de hele nacht stil geweest van 11 tot kwart voor 7 en er lagen maar twee plasjes, keurig op de krant