Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xniieeenke schreef:Yv ze doet ze wel veel in 1 bepaalde hoek als een soort wc :3
Yv_ schreef:Ahhh Eowyn, wat doe je me aan! Ik denk, die zijn toch teveel voor wat ik voor een extra hok wil uitgeven, maar nee dus. Had jij nou de normale of de Plus? Of met andere woorden: zit die scheur in de bak op de grond of op die bak voor het bovenste stuk van het hok? Welke kleur zijn ze ook al weer? En bij allebei zijn de hekjes onder aan de voorkant eruit toch?
En hoe snel wil je ze weg hebben? Ben bang dat ik pas begin januari in de gelegenheid ben om richting het noorden van het land te rijden. Drukke weekendjes die eraan komen.
Yv_ schreef:Nou, de hele bende zit hier bij elkaar. Heb ze maar even in de gang gedaan, dat was nog een neutrale plek hier en daar kunnen ze niets + is makkelijk af te sluiten met een hekje.
Gaat echt supergoed, heb er anderhalf uur bij gezeten en buiten wat springen en rijden op elkaar na, gebeurt er weinig meer dan eten en liggen. Daarna even naar de woonkamer gegaan, toen hoorde ik ineens wat kabaal, maar toen waren er een paar op elkaar aan het rijden waarvan er eentje uitgleed en dat was de herrie dat ik hoorde. Hoop dat het zo blijft, is echt zooooveel rustiger dan ik had durven dromen! Ga ze rond half 4 even buiten zetten, wil dat ook graag nog even meemaken als het nog licht is.