Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoesLucky schreef:Ja zondag had ik de show. Vega was heel relaxed en dapper, wilde alles zien, maar ook gewoon door slapen als mensen naar hem stonden te kijken.
Hij werd beste van variëteit. Dus mocht met hem het podium ook, gaf hij ook niks om. Toen we thuis waren energie voor tien, maar gisteren dus toch erg moe. Vannacht ook de hele tijd bij mijn voeten geslapen, terwijl hij 's nachts toch vaak ook wakker is, onder de dekens vandaan komt en gaat eten of spelen. Hij slaapt nu nog. Prulleke. Ik had geluk, geen koude voeten vannacht haha
BloemBloem schreef:ja nog wel, zodra hij te mannelijk wordt gaan ze er af.LoesLucky schreef:Ja zondag had ik de show. Vega was heel relaxed en dapper, wilde alles zien, maar ook gewoon door slapen als mensen naar hem stonden te kijken.
Hij werd beste van variëteit. Dus mocht met hem het podium ook, gaf hij ook niks om. Toen we thuis waren energie voor tien, maar gisteren dus toch erg moe. Vannacht ook de hele tijd bij mijn voeten geslapen, terwijl hij 's nachts toch vaak ook wakker is, onder de dekens vandaan komt en gaat eten of spelen. Hij slaapt nu nog. Prulleke. Ik had geluk, geen koude voeten vannacht haha
Wat leuk zeg! Heeft Vega dan nog wel zijn mannelijkheiden
hij heeft dus een stamboom neem ik aan.
Kots is walgelijk... het was ook een heel vies prakkie
Kristie schreef:nee hij was ook echt niet onder de indruk, stoere manDie laatste foto is leuk! -Hou jij m vast? Zo had ik je helemaal niet voorgesteld. Vega lijkt helemaal niet onder de indruk, leuke foto's!
Kristie schreef:Ik weet het niet, als een blonde stoot ofzo.
Ga je vaker mee doen met Vega?