Ik heb er overduidelijk wel goed aan gedaan om mijn konijnen binnen te halen, de vachten zien er beter uit, Diva is altijd wat aan de "magere" kant geweest maar is nu beter op gewicht, ze lijken in elk geval een stuk gelukkiger binnen.
Dankjewel, Pepper ging zelf constant op m'n buik zitten, hoefde niks te doen Hihi
Ik ben nu 37 weken dus spannend!
En ja ze kwam op m'n been zitten meekijken, zo schattig Hahah!
Rebecca, snap ik, had(heb) ik ook niet voordat ik zwanger werd Maar wilde heel graag foto's van m'n buik met m'n knappe meisje Ook omdat ze er steeds naartoe trekt, alsof ze het weet!
Kunnen jullie misschien met mij meedenken? Mijn mannetje heeft de laatste week opeens allemaal keutels die aan zijn kont blijven kleven. Het zijn wel gewoon de harde keutels, dat maakt het voor mij bijzonder.. als het blinde darm keutels waren kon ik het nog verklaren. Ik was nu elke dag zijn kontje om de keutels weg te halen, maar nu het kouder wordt vind ik dit geen fijne gedachte i.v.m. natte vacht, buitenkonijn en de kou. Hebben jullie enig idee waarom hij ineens zo'n vieze kont heeft?
Lady24
Geplaatst: 20-10-18 20:52
Ik zou zo even niet weten precies waarom, maar kun je de haren wat wegknippen rondom? Zodat het misschien moeilijker blijft plakken. Wat krijgt hij te eten? En hoeveel van elk?