Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik geloof dat ze hier allemaal tot een jaar of 2 groeiden.
Ik ben sowieso voornamelijk jonge Cavia's in de winkel gewend en vaak komen mensen terug met hun 'oudere' Cavia's om nagels te knippen en die zijn ook zo flink. Best grappig!
Maar … ik begin maar even niet te snel en teveel. Gewoon eerst met deze drie.

zo zie je wel dat ze wat groter is. Ik heb ook een 120 bak maar laat ze wel regelmatig even rennen in een groter stukje. Merk ook dat ze dat erg leuk vinden.
Ik ben toch heel trots dat ''wij als winkel'' ook gewoon 120x50 adviseren.
Dus nu nog het één en ander zagen en bevestigen. Dan kan het zijl er in en is het klaar
Piepen ze nou ook als ze dit doen? Die mondjes staan altijd zo heerlijk brutaal open
) maar Effie's mond hangt eigenlijk altijd open. Misschien is haar onderkin te zwaar
Cavia's hebben hun mond meestal niet open als ze piepen, alleen als ze heel hard fluiten voor eten of om hun moeder.
En hihi, haar onderkin te zwaar, dat is misschien bij mijn Kleintje ook wel aan de orde. 
Overigens zijn ze verder heel lief met elkaar, dus geen bazig gedrag in mijn geval.
gaat ie heel sexy bij doen ook haha vindt het altijd wel een grappig geluid.
zijn net brommers. Gelukkig zijn ze verder lief voor elkaar, weet nog steeds niet wie de baas is. Henk pikt het vreten maar Harrie heeft de beste slaapplekjes.
Ik noem dat brrr geluid altijd pruttelen. Dat doen ze ook (wat minder zwaar) als ze ergens van schrikken of iets eng vinden, maar om het extra verwarrend te maken kunnen ze het soms ook doen als ze heel blij zijn. Effie en Nibbit pruttelen als ze met hun eten wegrennen