Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knakker schreef:sterkte Sassy, wat een naar bericht!
Machie schreef:Mijn Kroaat is ook een miepert. Dr broer en zus zijn helemaa vreselijk. Daarbij kan je niet wachten tot ze gaan eten want die eten gewoon niet. Eb geloof me, als je hond heel mager wordt dan blijf je niet wachten.
Fiji wil momenteel alleen brokken. Vlees gaat er ook niet in. Mevrouw is loops
Machie schreef:Ik ken kroaten die gecastreerd zijn en die hebben wel drama vachten gekregen![]()
En sowieso, waarom zou ik snijden in een gezonde hond? Bij teven heb ik er trouwens iets minder moeite mee dan bij reuen, die castreer ik liever niet.
Rose123 schreef:Manta is helaas niet over te halen met de truc, dit eet je of anders niks. Ze werd graatmager en aangezien ze nog in de groei is lijkt me dit niet het beste. Ze eet nu alleen hondenbrokken van de Jumbo huismerk... echt verschrikkelijke oliebol volgens mij maar ze eet en komt weer aan.
De planning is wel om Manta tot haar 2e jaar intact te laten (mocht ik nog een nestje willen) en haar daarna te laten sterriliseren. Ook ivm baarmoeder ontsteking en mamatumoren...
Rose123 schreef:@Maikeltje, heel veel sterkte. Het verlies van een maatje is nooit makkelijk. Wel fijn dat jullie nu weten wat het was, lijkt mij toch een beetje afsluiting te geven.
Manta heeft sinds een week een licht-blauw K9 tuig en we zijn eindelijk van het kotsen af. Had al zo'n vermoeden dat het van de halsband was maar nu weten we het zeker, dus weg met dat ding.
Verder had ik nog een vraag, zijn er meer Border Collie's hier op het topic verschrikkelijke piepers wat betreft brokken/vers vlees. Ik krijg er maar 1 soort brokken in en dit zijn nou niet de beste brokken. Vers vlees kan ik net zo goed tegen de muur aangooien want ze vind het nog geen blik waardig (wel meerdere merken geprobeerd). Mensen voedsel vind ze heerlijk, maar dat is nou net niet de bedoeling...