1,5e week geleden zijn bij Geertje de talgbulten weggehaald, ik snap dat je het spannend vond! ik zat toen ook in flinke spanning, maar ook bij hem is alles goed gegaan gister zijn de hechtingen er uit gegaan. en daar zitten ook alweer mooie korstjes op!
Miracle_
Geplaatst: 27-01-15 22:02
Fijn Juultje, dat het goed gaat!! '
DD, Ja haha dat klopt, fruit krijgen ze ook niet zo super vaak, de dikkies!.. En meloen meestal in de zomer, vinden ze heeeerlijk.. Maar ze krijgen vaak alleen de schil die wij eraf halen hihi
Ik had vandaag even foto's gemaakt van mn 2 teddy zusjes, daar had ik alleen nog beebie foto's van.. Ik moest wel even lachen om deze:
Net de buiten hokken maar schoon gemaakt, het bleef zowaar droog Paultje en Goldy zitten nu damen in het grote hok achter; Goldy boven en Paultje beneden. Het is een soort dubbele bovenwoning geworden Kijken of ze netjes op hun eigen helft blijven.
Oke gelukkig! Had voor de zekerheid de handdoek op een soort manier vast gemaakt zodat hij er niet goed bij kan. Heb trouwens nu een mandje die lekker zacht is onder zijn lievelingshuisje gelegd, ik dacht dat hij dat vast fijn zou vinden! En dat is misschien ook wat warmer dan alleen een handdoek
Hier gaat er zo een beertje in bad. Hij is 2 daagjes een beetje aan de diarree geweest, dus zijn buikje en billen zijn een beetje smerig.. Toch maar even een klein beetje proberen te wassen, anders gaat het zo klitten in zijn vachtje.
Waar wassen jullie eventueel mee? Ik was altijd met zwitsal.. Maar ik ben benieuwd of jullie nog alternatieven hebben.
Mijn oude Rex wordt kaal. Ik kan zou hele plukken vacht er uit trekken. Zie er niets aan als in schimmel of schurft. Heb haar al gewassen en ingespoten (paar dagen), maar het trekt steeds verder.. op het eerste kale stuk groeit al wel weer haar.
Oh vreemd zeg? Hier worden de zeugjes wel eens kaal, ofja, kale plekjes, door de hormoontjes.. Maar helemaal kaal zonder aanleg heb ik nog nooit gehad..
Ze heeft het wel vaker gehad toen ze nog buiten zat, maar dat was na 2 a 3 dagen sprayen weer weg. Nu gaat het ook veel harder met het kaal worden. Ze ziet er erg sneu uit nu De rest heeft nergens last van, dus ik gok dat het niet besmettelijk is.