Hier regent t al vanaf gister bijna nonstop, en ik vreesde dus al voor onze training morgen. En jep afgelast.. Al 2 weken niet getraind door een slecht veld vanwege regen. Toch als ik werk heb en 16 ben misschien kijken om in t winterseizoen ergens anders te trainen waar ze binnen hebben
Of een veld met drainage hebben Daar ben ik bij ons erg blij mee. De ene helft zit de drainage eigenlijk te diep, dus dat is enorm zwaar nu, maar de andere helft is nog super.
Wij hebben zondag weer onze eerste les behendigheid dit seizoen Hopelijk beginnen we nu echt met het lopen van parcoursjes en uitdagende lijntjes etc, daar heeft Beau meer lol in. Dat we echt aan het werk moeten, niet simpel een paar hindernissen nemen. Liep net langs het veld en het staat nog niet onderwater, dus ben benieuwd hoe het zondag is. Bij ons wordt de boel eerder aangepast dan afgelast dus dat is wel top, hopelijk gaat het ook zondag gewoon door! Balen dat jouw les afgelast wordt Jessica
Ja, het zou vooral wat uitdagender worden voor Beau als we wat meer aan het werk moeten. Hij gaat nu snel klieren als in op interessante stukken snuffelen en zo, terwijl ik op treibball (waar hij echt moet denken) amper moeite heb om zijn aandacht erbij te houden.
En kan het me voorstellen.. Dus als we nu allemaal even gaan duimen voor droog weer zondag
Dilayla
Geplaatst: 07-02-14 14:16
Jeej... net ingeschreven voor de dogsurvival in mei in Lier (BE). En die van september in Elewijt staat nu ook in de agenda. In Mei zal ik met onze Luna gaan lopen en vriendlief met Sparco, in september draaien we om.
En ook de dogtrekking in augustus is een feit maar weet enkel nog niet wie van de 2 mijn compagnon gaat worden.
En de Kmarch gaan we dit jaar ook weer naar toe, waarschijnlijk voor 1 dag en niet het gehele weekend....
Wil eigenlijk ook nog mee doen aan de DogOlympics in april maar moet dan nog 2 teamleden vinden....
Kwa training is het vandaag vooral training van de hersenen voor de 2 hier.... Regen, modder en heel veel wind in combinatie met vuilzakken die buiten stonden voor de vuilwagen is geen goede combi, tuin ligt vol takken en vuilnis, veld hier achter is een vijver, en bos is afgesloten op last van de politie.....
Silence
Oh, wat leuk zeg, Dilayla! Wat houden die DogOlympics in? Die zijn zeker in België?
Altijd leuk, naar Judith!
Wij hebben net twee uur in de regen gewandeld, daarna lekker mandhangen en bankhangen na een frisse douche. Vandaag alleen nog maar korte rondjes en wil vanmiddag binnenshuis nog wat clickeren. Twijfel alleen nog wat ik wil doen
Silence
Geplaatst: 07-02-14 14:53
Dat is inderdaad altijd leuk. Ik gun dat Mecx ook altijd zo. Zij is dan helemaal happy en in haar element
Dilayla
Geplaatst: 07-02-14 15:01
Dogolympics zijn een dag vol sport en spel welke je in teamverband (4 geleiders en 4 honden) speelt. Zit een beetje van alles bij elkaar in en draait vooral om het hebben van LOL en daarnaast is er nog een wandel en zoektocht aan verbonden.
het is een beetje te vergelijken met een dogsurvival (enkel bij de dogsurvival werk je niet in een team met meerdere mensen/honden)... maar die worden wel op verschillende plaatsen in nederland georganiseerd...
Ik vind het vooral heel leuk omdat het op een leuke positieve manier bezig zijn met lang niet altijd even standaard dingen.... Leuke uitdaging voor mens en hond...
Pff ik ben aan het brainstormen over de kennels in de tuin. Er staan er 2, maar dat is nu meer een fietsenstalling. Ik loop even vast hoe we het het handigst kunnen doen zodat het er ook nog een beetje toonbaar uitziet.
Nou dat was een training van korte duur. Vanmorgen helemaal niks aan de hand. Op de club niks aan de hand en ik stuur Jinn door de tunnel en denk: goh wat duurt het toch lang dat hij er uit komt. Komt meneer ineens stok kreupel de tunnel uitlopen. Rara wat is er gebeurd. Ben gestopt en naar huis gegaan. Thuis loopt hij gewoon te rennen en springt op en van de bank. Alleen hij gaat niet liggen of zitten...