ik had net een van mijn kuifhoenders vast in de omheining, madam had een heel klein gaat gevonden en gemeend daarin te moeten kruipen, zat muurvast. hihi, heb der maar even bevrijdt en die kant van de omheining opnieuw ingegraven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, dankbare diertjes toch, die kippen
:
ze vinden een bui regen sowieso geen drama. De krieltjes zijn helemaal niet gediend van nattigheid , dus ik was heel erg verbaasd te zien dat de Amrocks rustig buiten op de stok in de regen gaan zitten. Als het heel hard regent gaan ze overigens wel onder hun nachthok schuilen, maar een mals buitje deert ze niets!

Ze zaten met z'n drietjes achter het raampje beledigd te wachten tot alle sneeuw weer weg zou zijn
Ze ziet er zo zielig uit...
En hij staat ook al
Heel de middag aan gewerkt. Mijn telefoon is leeg, maar misschien heb ik morgen een foto.
Ik denk ook niet dat het bevroren is, ik denk eigenlijk dat ze vannacht/morgen gaat overlijden :'( (ik dacht eigenlijk vandaag al, maar dat gekke kipje heeft het toch de hele dag volgehouden.) De andere kip voelt het ook aan denk ik, ik had de zieke kip in haar nestkastje gelegd met een dikke laag stro, en de andere bleef er steeds bij (terwijl het overdag was en ze normaal dus buiten zou zijn), een beetje heen en weer lopend voor het nestkastje, tokkend, echt heel sneu om te zien
Ik hoop heel erg dat er een wonder gebeurt en ze toch nog beter wordt, ze is wel altijd al heel stoer geweest, dus ik denk niet dat ze opgeeft voor ze echt niet meer kan. Morgen gaan we sowieso de DA bellen, en als het zou helpen is gaan we daar ook weer naartoe (of het nou voor extra medicijnen is, of een spuitje. Maar daar wil ik niet echt aan denken...)
in JANUARI!!!!!