Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSannee schreef:Dankjewel allemaal!
De schapenvet met knoflook bonbons kwam ik ook tegen inderdaad.
DA raadde Vectra of Simparica aan, dat is natuurlijk wel chemisch beide.
Het tandenwisselen is ook volop begonnen
Lees: ik zag gister tijdens het spelen een tand vliegen
Heel schattig en klein zijn die voortandjes haha
KimD schreef:De honden van mijn ouders is overleden aan Lyme, dat is echt geen prettig gezicht kan ik je vertellen.
cursebreaker schreef:Nog los van of het wel of niet werkt - maar ik geloof er niet meer in - let met de kralen bandjes goed op ook dat je ze ergens koopt waar ze een sluiting eraan maken, wat ten alle tijden in nood los gaat of geklikt kan worden want paracord breekt gewoon Niet. Leo hier kan wel meer uitleg geven over hoe gevaarlijk ze kunnen zijn, want is haar hond er bijna aan verloren vorig jaar.
Niniane schreef:Hebben jullie nog tips voor het halsbandje laten wennen? Wij proberen deze nu de afgelopen twee dagen aan te laten wennen maar ze is zo dan niet zichzelf meer.Van een kleine, lieve bandiet heb ik een puppy die vooral heel zielig in haar bench wil liggen.
Pippa13 schreef:Te leuk om niet te delen, onze zweetwerk training in Duitsland afgelopen week. Echt zo gaaf om hem de sporen goed uit te zien lopen. Ik ben ontzettend trots op Vidar. Die in een paar dagen weer een stuk volwassener is geworden!
Shaya_ schreef:Gaaf Oshaa! En wat een snelheid op het filmpje. Wat een berg sneeuw.
Qua teken hier toch ook de seresto band. Is simpel weg het enige wat iets lijkt te werken in ons teken rijk gebied met Mika de tekenmagneet.
Nero nog geen teek op gevonden *klopt af.
[ [url=m/kl83h9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nero is nu 7 maandjes oud.
[ [url=m/coBIti.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat goed weer wel niet doet
Ben de regen zo beu.