Het is zo'n onwijs lieve, zachtaardige hond. Wil het liefst de hele tijd geknuffeld worden. Als ik op de bank zit en op mijn telefoon zit te typen, geeft ze constant poten omdat ze aandacht wil
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan niks doen zonder haar haha
Skippy01 schreef:Je hoort vást wel eens namen die je aanspreken. Of je weet in elk geval wel of je bijv van Engelse namen of Franse namen of Spaanse namen houdt. Indien je écht geen voorkeur hebt, zou ik een naam kiezen uit het land van herkomst, leuke Griekse naam in jullie geval? Die zijn er genoeg. Misschien iets uit de Griekse mythologie? Atlas, Zeus, Eros, Leander, Hermes, Homer, Midas... Om er maar een paar te noemen

Ik bracht loslopende honden vroeger ook vaak terug naar huis maar ben daar nu mee gestopt. Niet mijn hond, niet mijn probleem. Behalve als ik zie dat er echt iets loos is.
Dus nu kan ie mooi uit gaan zwaren qua spieren. Ontlasting is goed maar nadeel is dat ie scheten laat om van te kotsen
Niet vaak, eentje per dag ofzo. Maar wel op zo'n manier dat ik toch twijfel misschien terug te gaan naar Biofood HC
Hij staat hier nu twee weken op dus ik wacht nog even af. We maken sowieso de zak op.
! Wat betreft de tuigen, dat is ook herkenbaar, ik had er met Mila ook moeite mee. Hopelijk wordt het aangemeten tuig mooi!
Leuk dat jullie al een naam hebben!
Gewoon kvv kan ook.
Wij doen er vaak blikvoer in en dan mikken we ze in de vriezer (wij hebben er 6 zodat we kunnen roteren
). Blikvoer ban bijvoorbeeld Edgar & Cooper, Dog Lovers Gold, etc. Uit een blik van 400g haal je ongeveer 4 kongs met flink drukken.
En pak ik een rolletje vlees van Runner á 0,70 tot 0,90 cent per stuk. Die knip ik in drie stukken en met één stukje kan ik twee kongs vullen.