Flo toch
, misschien een preek geven
. Amber_anne prachtig plaatje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, misschien een preek geven
.

maar toch ze moet Pepper gewoon met rust laten! Ik kijk het even aan, wordt het te erg ga ik maatregelen nemen 

prachtige foto's!
Nu duwt Pepper steeds d'r neus bijna in Flo zodra die zich gaat wassen
)

Stiekem gaat dan toch de hoop door je heen dat het opeens nog beter gaat, maar dat is helaas niet realistisch.
heel veel sterkte met deze dappere beslissing, wie weet kunnen ze bij bunnybin wat betekenen voor haar spookyskippy schreef:Sterkte morgen Air![]()
Kaartje is wel fijn om te ontvangen ja.
Wat een leuke foto's weer Tarzan!
Jane
Vinden ze die kruiden lekker Tarzan? Wil binnenkort ook wel bestellen. Maar twijfel of ze het wel lekker gaan vinden![]()
De 2 verwende stinkers![]()
[ [url=m/xJSHwI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OLDQ57.jpg]Afbeelding[/url] ]
.

Dat wat ze niet lekker vindt lust de rest wel weer, met 6 is er altijd wel eentje die ze lust gelukkig (en stiekem is Macho een beetje een afvalemmer, die vindt alle nieuwe dingen interessant om uit te proberen
)
Gigixponys schreef:Mijn konijntjes van 6 weken oud hebben hun blinde darm keutels deze nacht niet opgegeten, zou dat kunnen komen door de stress? Ik ben er namelijk gisteren mee naar de dierenarts geweest voor hun 1ste inenting. Ik houd ze wel goed in het oog, maar ze kwamen daarnet gewoon allemaal aangestormd om brokjes te eten.