Ze zitten overal aan in en op waar ze niet mogen

En ik moet voortdurend opletten dat ik niet op een vogel sta

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabine1979 schreef:Wat een leukerd![]()
Allen zijn neophema's.
Geen idee hoe oud die kunnen worden.
Ik werk ook bij de dierenambulance, wie weet zit daar nog een leukerd
Kimley schreef:Ja weet het haast wel zeker.. daarom mag ze ook blijven en zal ik voor haar zorgenVind het erg sneu wat de weggevlogen vogeltjes zullen het wel niet overleefd hebben
Zaterdag halen we wat vriendjes voor haar.
He wat zonde Sabine!
Lukasje schreef:sabine1979 schreef:Wat een leukerd![]()
Allen zijn neophema's.
Geen idee hoe oud die kunnen worden.
Ik werk ook bij de dierenambulance, wie weet zit daar nog een leukerd
Oh wat sneu van Flak!
(Ik denk dat de reactie van Cayenne bestemd was voor Kimley die een vriendje zoekt voor een aangevlogen zebravinkje)
Lukasje schreef:Kimley schreef:Ja weet het haast wel zeker.. daarom mag ze ook blijven en zal ik voor haar zorgenVind het erg sneu wat de weggevlogen vogeltjes zullen het wel niet overleefd hebben
Zaterdag halen we wat vriendjes voor haar.
He wat zonde Sabine!
Wat een bizar verhaal zeg! Dat doe je toch niet die beestjes zo maar los laten
Bix schreef:Mehh, ik was dit topic kwijt. Stond er niet meer tussen. Ik lees weer braaf mee over eitjes, nieuwe vogels en vogels die helaas zijn overleden.
Hier alles rustig op vogelgebied. De Japanse Meeuwtjes zijn inmiddels behandeld en verhuisd naar een heel fijn plekje met meer soortgenootjes. Ze hebben geen oog meer voor elkaar, alleen voor de dames ^^
De twee grasparkietjes gaan ontzettend goed. Ze zijn nu echt de hele dag los en de vrijheid om zelf te kiezen bevalt ze erg goed's Ochtends rond 09.00u gaat het deurtje open, en rond 20.00u weer dicht. Krijg wel aparte reacties van buitenstaanders - die vinden het idee van vogels los in huis maar vreemd, krijg ik de indruk. Ik krijg ook vaak de vraag of ze niet alles onder poepen. Nou, eh...eigenlijk niet? Ze hebben zo hun vaste plekjes, en die zijn prima schoon te maken/houden. Stofzuigen deed ik toch al dagelijks. Jullie geen last van?