Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

Blij dat ik het heb gedaan, want mijn overbezorgde ik had het ditmaal bij het rechte eind. Links voor is hij inderdaad mank. Het komt vanuit zijn schouder. De dierenarts vermoedde dat het groeipijn was, maar ik wilde het toch na laten kijken bij een osteopaat (echter, als hij links mankt, zal hij dat elders compenseren). Rechts wat stijfjes door de overcompensatie, maar links inderdaad het probleem. Nu moet hij twee weken lijnrust houden, niet spelen met andere honden, en hersenwerkjes doen. Hij was echt zo moe na de behandeling. Ik heb hem nog nooit eerder in slaap zien vallen tijdens het spelen, wat ook voor een bijzondere houding zorgde 

zal eerder de leeftijd zijn en misschien moet je hem dan ook gewoon dwingen om rust te nemen. 

nu nog oefenen op het leren alleen zijn. Als hij rustigeen is of slaapt gaat het goed, maartikelen als hij een hyper moment heeft komt er nog veel geblaf en gehuil aan te pas. 
Pfff!

Honden mogen niet op de bank maar gister heerlijk jankend met haar op de bank gelegen..