Denk dat het toch niet ligt aan wat ik voer, maar meer aan het feit dat ze doen alsof ze noooooit te eten krijgen als ze wat anders krijgen dan brokjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RedPassion schreef:Ratten zijn wat dat betreft lang niet zo gevoelig als konijnen en sommige andere knagers. Waterige groente en fruit mag best hoor.Zeker als ze het er goed op doen en de ontlasting er goed uit ziet. Ze drinken dan waarschijnlijk ook aanzienlijk minder dan normaal (houd maar eens in de gaten), dus ze krijgen dan alleen op een andere manier vocht binnen. Wel zou ik iets meer afwisselen, gewoon omdat dat lekker en gezond voor ze is!
Witlof, paprika, boerenkool, spinazie etc. vinden ze ook heerlijk en is heel goed.
Ronnie25: Het lijken wel bijt/krabwondjes. Voor de zekerheid kan je even behandelen met ivermectine (antiluchtpijpmijt bv.), om parasieten uit te sluiten. Verder goed in de gaten houden of ze het zelf doet of een ander.
Jorinda schreef:Hier is het straks feest. Een klein blikje luxe kattenvoer. Nomnomnom haha. (Deze: http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/c ... 33_200.jpg). Kan ik daar het hele blikje van geven of de helft? Twee rittens van nu 12 weken oud ongeveer.
Waarom wil je vader het niet meer Eclair?
Jorinda schreef:Dankjewel voor het antwoord TaartjeIk heb ze uiteindelijk 1 eierlepel vol gegeven, zal inderdaad een kwart zijn geweest.
Sterkte Dribbel!