Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alhoewel dat wel een takke eind rijden is voor jou denk ik.
Flauwekul uiteraard, maar ze vallen samen en Canis is echt een ontzettend leuke wedstrijd op een prachtige locatie!
Natasja22 schreef:JJ was het in ieder geval een leerzaam parcours voor Simba als alles er in stond wat hij lastig vindt.
En voor Jaxx fijn een makkelijk rondje, gewoon lekker gaan en even racen.
Wij hadden van het weekend een workshop bij Hayley voor distance handling. Veel geleerd en huiswerk meegekregen. Hopelijk helpt het met meer duidelijkheid en zelfstandigheid, zodat Feya gewoon wat sneller kan zonder dat ik dat bij moet gaan houden en dat ze in de war raakt van wat ik doe. Een geslaagde workshop en voor herhaling vatbaar.
Zaterdag onze 1e keer een workshop bij Nathalie dus ben benieuwd aangezien ik daar veel positieve verhalen over hoor.

Zo trots als een pauw op het kind.
fannetje schreef:Natasja,superleuk dat je bij Haylee bent geweest en zaterdag zie ik je bij Nathalie, ik zag dat we in dezelfde groep zitten.
Kim, gefeliciteerd met de mooie stukken en de jp, knap gedaan!
Wij hadden afgelopen weekend Laag Soeren, Pixy heeft mooie dingen laten zien. Bij de jp een disk door mijn eigen fout. Vp's beide disk door terug zetten op de kat, verder was ze super. Was pas de 2e keer op large en ze deed het echt al zoveel beter.
Edit: gisteren voor het eerst hooperles gehad, we hebben ooit 1,5 jr geleden 2 workshops gedaan. Het lijkt me goed voor haar zelfvertrouwen, nou ze vond het echt super leuk en pakte het super op. We vallen af en toe een lesje in voor de leuk, dus over 3 weken mag ze weer.
fannetje schreef:Ze tikt helemaal geen een lat, ze springt er ruim overheen. Alleen bij de breed kwam ze 1 x niet uit, waardoor ze die tikte, maar er stond de band, muur etc geen probleem.
fannetje schreef:Ik zou dat eigenlijk ook eens moeten doen. Ik heb er zelfs zo'n boekje voor aangeschaft, nooit wat mee gedaan. En ik wordt door Pixy ook gelijk afgestraft als ik het verkeerde commando geef, want ze voert uit wat ik zeg...