Achos die foto van Mahdu hahaha. Wat heerlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niniane schreef:Leuke foto´s allemaal! Wij zijn net ook met onze kleine smurf op bezoek geweest bij familie en op een afstandje van een kleine braderie. Vond het alleen maar interessant.![]()
Hebben jullie nog tips voor het halsbandje laten wennen? Wij proberen deze nu de afgelopen twee dagen aan te laten wennen maar ze is zo dan niet zichzelf meer.Van een kleine, lieve bandiet heb ik een puppy die vooral heel zielig in haar bench wil liggen.
Niniane schreef:Leuke foto´s allemaal! Wij zijn net ook met onze kleine smurf op bezoek geweest bij familie en op een afstandje van een kleine braderie. Vond het alleen maar interessant.![]()
Hebben jullie nog tips voor het halsbandje laten wennen? Wij proberen deze nu de afgelopen twee dagen aan te laten wennen maar ze is zo dan niet zichzelf meer.Van een kleine, lieve bandiet heb ik een puppy die vooral heel zielig in haar bench wil liggen.
xSannee schreef:Knap duo zo fannetje
Heb al even in het topic teruggezocht maar kon het niet vinden; hoe en wat doen jullie met teken(preventie)?
Evi komt natuurlijk niet boven het lange gras uit, dus hebben nu al de 2e teek te pakken. Vind het toch een naar idee. De zitten dan op d'r kop en weghalen is een... discussie![]()
Dus beetje hulp erbij zou wel fijn zijn denk ik.
StalMelyn schreef:Van serestobanden werden mijn vorige twee honden ziek, misselijk. Nu dus niet geprobeerd. Ik heb vectra druppels voor Bonne.