Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Hier word ze in ieder geval niet meer krols.dus t heeft gewerkt denk ik...
Ze had ook een flink litteken op der buik. Maar aangezien we haar niet kunnen aaien enzo hebben we haar ook anders laten hechten dat de hechtingen oplossen ipv dat ze nog eens terug moest en onder narcose om alles weer weg te halen.
KimD schreef:Citaat:Jammer dat het niet even wat beter bleef liggen! Hier niks gezien helaas. Bij de buren als in Duitsland? Ik moet Arya de Rabies enting eens gaan laten zetten haha. Heel onhandig om zo kort aan de grens te wonen zonder die verplichte enting - vraag me nog steeds af waarom ik die niet liet zetten met de 6 maanden check, zucht. Onze volgende afspraak is pas weer over 2 maanden namelijk dus ben bang dat ik toch nog ervoor een apart consult aan’t betalen kom om die enting te gaan halen.
Als je de rabiës nu laat zetten is die pas over 28 dagen geldig, daar heb je dus nu niks aan. Ik zou gewoon wachten en over twee maanden laten zetten.
CupCakes_ schreef:Gisteren was Jip echt om achter het behang te plakken. M'n moeder was in de ochtend met hem gaan lopen, uiteraard ook los. Maar toen kon ik komen om Jip te vangen, want die maakte er een spelletje van bij m'n mam. Dus die mag daar niet meer los bij![]()
's avonds hadden we weer cursus en daar gedroeg meneer zich voorbeeldig, dat snap je toch niet? Soms is het echt een monster.![]()
Vanochtend ben ik zelf met hem wezen lopen en weer geoefend met los, maar nu bleef hij wel gewoon bij me.'
[ [url=m/1aIzy6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uRVXzK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Normaal naar de wc gaan is geen optie, meneer wil altijd mee![]()
[ [url=m/qfHKfs.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLaraaj schreef:CupCakes_ schreef:Gisteren was Jip echt om achter het behang te plakken. M'n moeder was in de ochtend met hem gaan lopen, uiteraard ook los. Maar toen kon ik komen om Jip te vangen, want die maakte er een spelletje van bij m'n mam. Dus die mag daar niet meer los bij![]()
's avonds hadden we weer cursus en daar gedroeg meneer zich voorbeeldig, dat snap je toch niet? Soms is het echt een monster.![]()
Vanochtend ben ik zelf met hem wezen lopen en weer geoefend met los, maar nu bleef hij wel gewoon bij me.'
[ [url=m/1aIzy6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uRVXzK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Normaal naar de wc gaan is geen optie, meneer wil altijd mee![]()
[ [url=m/qfHKfs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jamaja ....
[ [url=m/IPV1NX.jpg]Afbeelding[/url] ]
cursebreaker schreef:E_J
Sorry, ik had over je berichtje heen gelezen omdat ik een reactie plaatste op dat moment haha. Maar wat leuk zeg dat er een pup komt! Wanneer komt hij? Heb je een foto? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo haha. EDIT: ik zie net dat je nog wacht op reactie he? Dus dan zul je idd nog wel niks weten over wanneer hij komt haha.
E_J schreef:cursebreaker schreef:E_J
Sorry, ik had over je berichtje heen gelezen omdat ik een reactie plaatste op dat moment haha. Maar wat leuk zeg dat er een pup komt! Wanneer komt hij? Heb je een foto? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo haha. EDIT: ik zie net dat je nog wacht op reactie he? Dus dan zul je idd nog wel niks weten over wanneer hij komt haha.
Jaa ik heb foto’s! Dit issie![]()
[ [url=m/rSyoIB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lwR8Vb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanavond rond 21u zou de bemiddelaar van het pupje me bellen. Ik ben heel benieuwd. Op de site wordt hij omschreven als een zachtaardig ventje met heel veel liefde te geven, die goed kan omgaan met kleine kinderen, andere honden en katten. Dus hij klinkt bijna perfect!
E_J schreef:Skippy01 schreef:Ah, knapperd!(ik hou van die 'een beetje rommelige' straathondjes)
Jaa ik ook! Ik vind dat zo leuk altijd. Ik vind alleen zijn naam een beetje stom, hij heet nu Christian![]()
Maar goed, hij is pas 5 maanden dus naam veranderen kan nog gewoon
kiwiwitje schreef:Christian grey
Skippy01 schreef:Al zou hij al 5 jaar zijn, naam veranderen kan sowieso nog wel hoor![]()
Toby heette al Toby en dat vond ik best een prima naam. Maar de hond waar ik eigenlijk voor kwam kijken (en die het dus niet is geworden omdat we elkaar echt koud lieten in t echt haha), heette 'Wanda' en dat had ik ook zeker weten veranderd hoor, ook al was ze al 2
E_J schreef:Ja dat is ook wel weer zo. Ik vind het alleen altijd zo lastig om een naam te bedenken! Nu ook weer, ik vind het zo moeilijk